בריטיש איירווייס משיקה מחלקת עסקים חדשה

החידושים העיקריים הם מושב מיטה במצב Z, מסכי פרטיות אטומים ועוד. המטוס הראשון עם המחלקה החדשה יופעל בסוף חודש נובמבר 2006. החברה השקיעה בפיתוח 100 מיליון ליש"ט


00:00 ,13.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החידושים העיקריים הם מושב מיטה במצב Z, מסכי פרטיות אטומים ועוד. המטוס הראשון עם המחלקה החדשה יופעל בסוף חודש נובמבר 2006. החברה השקיעה בפיתוח 100 מיליון ליש"ט
 
החברה השיקה היום בטקס חגיגי בלונדון את הדור הבא של המושבים במחלקת העסקים בטיסות ארוכות הטווח. החברה השקיעה בפיתוח 100 מיליון ליש"ט.
 
המיטה החדשה של מחלקת Club World רחבה מהמיטות הקודמות ב-25 אחוזים ומציעה יותר פרטיות, נוחות ומרחב אחסון. זהו חלק מתוכנית ההשקעה בשירותים ובמוצרים של חברת התעופה, הכוללת גם שיפורים בתא הנוסעים של המחלקה הראשונה והשקת מערכת בידור לפי דרישה בכל המחלקות בצי המטוסים לטיסות ארוכות טווח.
 
החידושים העיקריים של מושב המיטה הם מיטה נוחה מתמיד שאורכה 183 ס"מ במצב מאוזן לחלוטין ורוחבה מסתכם ב-64 ס"מ, תנוחת "Z" המאפשרת לקבע את המושב, שגדל לאורך של 201 ס"מ, על מנת לאפשר לגוף תנוחת מנוחה דומה מאוד לזו שבה הוא נמצא בכוח כבידה אפס. תנוחה זו הינה אידיאלית לצפייה בסרטים ולמנוחה.
 
בנוסף קיימים מסכי פרטיות אטומים, המפרידים בין צמדי המושבים, מופעלים באמצעות מנגנון אלקטרוני ועשויים מחומר חדשני בשם Lumisty, שכאשר מסתכלים דרכו בזווית ישרה הוא אטום, וכאשר מסכלים דרכו מלמעלה הוא הופך שקוף וניתן לראות דרכו. משמעות הדבר היא שהנוסעים היושבים משני צדדיו אינם יכולים לראות זה את זה, אולם הדיילים העומדים לידם והמעניקים להם שירות יכולים לראות מבעד למסך.
 
תא אחסון אישי לשמירת מחשב נישא ופריטים אלקטרוניים אחרים, כמו גם תיק קטן ונעליים
שקע חשמל אמריקאי (110v) למחשב נייד, המובנה במושב ומצריך רק מתאם שקעים בריטים/אמריקאי, מערכת בידור אישית חדשה לפי דרישה (AVOD) המאפשרת לנוסעים להשהות את הסרט, לעוצרו, להריצו קדימה או אחורה ולבחור ממגוון של עד 100 סרטים ותוכניות טלוויזיה, כמו גם לשחק במשחקים שונים על מסך דיגיטלי בגודל של 10 אינץ' מטבח הקלאב, הממוקם באזור המטבח של המטוס, ובו יכולים ללקוחות ליהנות מחטיפים חמים וקרים באופן חופשי בין הארוחות המוגשות
 
מנכ"ל בריטיש איירווייס, ווילי וולש, אמר: "בריטיש איירווייס קבעה את הרף לכלל התעשייה בשנת 2000, כאשר היתה הראשונה להשיק מיטה שטוחה במחלקת עסקים. המיטה החדשה של מחלקת העסקיםClub Worldממשיכה לבסס את מעמדנו כמובילי שוק. מחלקות היוקרה שלנו מהוות את הנתח הרווחי ביותר שלנו ואנו מגדירים מחדש את תצורת המטוס על מנת להגדיל את היצע מחלקת העסקים Club Worldבשמונה אחוזים, תוך הגדלת מספר המושבים מ-38 ל-52 מושבים בחלק מהמטוסים מדגם בואינג 747 שאנו מפעילים"
 
וולש ציין כי נוסעי מחלקת העסקים מהווים כ-20 אחוזים מהתפוסה של בריטיש איירווייס. מספר נוסעי מחלקות היוקרה (ראשונה ועסקים) בבריטיש איירווייס גדל בשנה שעברה בשמונה אחוזים.
 
תהליך התקנת מחלקת העסקים Club Worldהמחודשת במטוסי החברה יימשך עד כשנה וחצי, ובסופו היא תהיה זמינה בכל מטוסי החברה מדגמי בואינג 747 ובואינג 777. המטוס הראשון עם המחלקה החדשה יופעל בסוף חודש נובמבר 2006.