בריטיש איירווייס משבחת את ממן

מערכת המסרים האלקטרוניים שהחלה ממן להפעיל לאחרונה פועלת ביעילות רבה כל כך, עד שבגיליון האחרון של ‏In Touch, הבטאון הרשמי של בריטיש וורלד קרגו, טרחו לציין עובדה זו


00:00 ,29.01.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

95% מהודעות סטטוס המטען מהמסוף מועברות לחברת התעופה באמצעות מסרים דיגטליים. המערכת המשודרגת מאפשרת שקיפות מלאה בכל שלבי הקליטה, האיחסון, בניית יחידות ההיטס והשיחרור מהמכס
 
ישראל אומנם דורגה לאחרונה על ידי הבנק העולמי במקום ה-37 הלא מחמיא בסקר תשתיות הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי, אך מסוף המטענים של ממן זכה לאחרונה לתשבחות מחברת בריטיש איירווייס.
 
מסתבר, כי מערכת המסרים האלקטרוניים שהחלה ממן להפעיל לאחרונה פועלת ביעילות רבה כל כך, עד שבגיליון האחרון של ‏In Touch, הבטאון הרשמי של בריטיש וורלד קרגו, טרחו לציין עובדה זו.
 
ארדוגן ארטונה, מנהל שירות הלקוחות של איזור דרום אירופה אליו משתייכת ישראל, אומר בין היתר בהקשר זה כי: "במהלך סקר ביצועים שערכנו לאחרונה בלט שירות המסרים האלקטרוני של ממן, כאשר 95% מהודעות סטטוס המטען שאנו מקבלים מהם מועברות בעזרת מסרים דיגיטליים. עובדה זו מאפשרת לנו וללקוחתינו להינות ממידע על מצב המטען והניירת הנלווית אליו, בזמן אמת לא רק בישראל, אלה בכל מקום בעולם באמצעות רשת האיטנטרנט".
 
המערכת המשודרגת מאפשרת שקיפות מלאה בכל שלבי הקליטה, האיחסון, בניית יחידות ההיטס והשיחרור,  וניתנת ליישום והטמעה תוך זמן קצר.
 
שדרוג המערכת של מסוף ממן נעשה כדי לאפשר ממשק מלא בין מערכות המיחשוב של חברות התעופה, חברות השילוח ועמילי המכס באמצעות מסרי CARGO-IMP, סטנדרט המסרים הנפוץ ביותר בתחום זה.
 
בכך הצטרפה ממן לפרוייקט CARGO 2000 של IATA,  ארגון התעופה הבינלאומי, שנועד לשיפור השקיפות ואיכות השירות ללקוחות חברות התעופה. היקף ההשקעה של ממן בפרויקט הפיתוח נאמד בכ-50 אלף דולר.
 
מוטי לוין, מנכ"ל קבוצת ממן, ציין כי "מדובר במקטע אחד מתוך פרוייקט רלב היקף של סגירת פערי המחשוב והאוטומציה בין החברה ולקוחותיה. יחד עם שידרוג מערכת המסרים לחברות התעופה בוצע שידרוג דומה גם מול חברות השילוח וסוכני המכס, וכל גורם הרוצה בכך, יכול להינות מיתרונות המערכת.