בריטיש איירווייס מקימה חברת בת "OpenSkies"

החברה תבצע טיסות מניו יורק לפריז ובריסל ותפעל החל מיוני 2008 באמצעות מטוסי 757. המטוס יוכל לשאת עד 82 נוסעים, בתצורה של שלוש מחלקות שירות: עסקים, תיירים עלית ותיירים


00:00 ,10.01.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה תבצע טיסות מניו יורק לפריז ובריסל ותפעל החל מיוני 2008 באמצעות מטוסי 757. המטוס יוכל לשאת עד 82 נוסעים, בתצורה של שלוש מחלקות שירות: עסקים, תיירים עלית ותיירים.
 
חברת התעופה בריטיש איירווייס מקימה חברת בת חדשה, OpenSkies, אשר תפעל בין יעדים בארה"ב לאירופה, ותבצע בשלב הראשון טיסות יומיות מניו יורק לבריסל ופריז.
 
חברת התעופה תשיק פעילותה ביוני 2008 עם מטוס אחד מדגם בואינג 757, אשר יפעל מניו יורק לבריסל או לנמל התעופה שארל דה גול בפריז. מטוס שני יתוסף לצי מאוחר יותר במהלך השנה על מנת לטוס למדינות אירופיות נוספות. על פי התכנית, יפעלו שישה מטוסי 757 עד לסוף שנת 2009, כאשר כל המטוסים יגיעו מהצי של בריטיש איירווייס.
 
המטוס יוכל לשאת עד 82 נוסעים, בתצורה של שלוש מחלקות שירות: עסקים, תיירים עלית ותיירים.
 
מנכ"ל בריטיש איירווייס, ווילי וולש, אמר: "זהו מיזם חדש ומרגש עבורנו ואנו בטוחים כי תהיה זו הצלחה גדול, עם מינוף עצמתו של המותג בריטיש איירווייס בארה"ב ובאירופה. שמה של החברה, OpenSkies– שמיים פתוחים, מציין את הצעד המשמעותי הראשון בשישים השנים האחרונות לקראת שוק תעופה פתוח בין ארה"ב למדינות האיחוד האירופי, שמאפשר לנו להפעיל טיסות בין יעדים במדינות הללו. כמו כן, הוא משקף את הנחישות שלנו לפעול למען ליברליזציה נוספת בשוק הזה, כאשר השיחות בין האיחוד האירופי לארה"ב יתחדשו בהמשך השנה."
 
מחלקת העסקים של חברת OpenSkies תכיל 24 מושבים אשר יהפכו למיטות שטוחות באורך 183 ס"מ. בנוסף, יהיו 28 מושבים במחלקת התיירים העלית עם מרווח בין שורות שיעמוד על 132 ס"מ, ו-30 מושבים במחלקת תיירים.
 
במטוסי ה-757 יותקנו כנפונים, אשר ישפרו את יעילות צריכת הדלק, יפחיתו את פליטת הפחמן ויגדילו את טווח הטיסה של המטוס.
 
מנכ"ל חברת OpenSkiesיהיה דייל מוס (Dale Moss, Managing Director), שכיהן בעבר כמנהל המכירות העולמי בבריטיש איירווייס, וחברת התעופה החדשה תהיה רשומה בבריטניה. החברה תגיש בקרוב את הבקשות לאישורים רגולטוריים בארה"ב בבריטניה.