בריטיש איירווייס - מותג-על בריטי ע"פ סקר Superbrands

דירוג מותגי העל הבינלאומיים מדרג את בריטיש איירווייס במקום השלישי אחרי מיקרוסופט וה-BBC והרבה לפני קוקה קולה ושאנל. מדובר בסקר שנתי הכולל דירוג של 500 המותגים הבינ"ל המובילים


00:00 ,23.08.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

דירוג מותגי העל הבינלאומיים מדרג את בריטיש איירווייס במקום השלישי אחרי מיקרוסופט וה-BBC והרבה לפני קוקה קולה ושאנל. מדובר בסקר שנתי הכולל דירוג של 500 המותגים הבינ"ל המובילים
 
חברת התעופה בריטיש איירווייס דורגה במקום השלישי בסקר מותגי העל של בריטניה Superbrands, אשר פורסם לאחרונה. סקר זה הינו סקר שנתי הכולל דירוג של 500 המותגים הבינלאומיים המובילים.
 
במסגרת הסקר בחר פאנל של מומחים רשימה של 650 מותגים מתוך 1,200 מותגים, אשר נסקרו בקרב 2,000 צרכנים בריטיים. מתוך ממצאי הסקר, דורגו 500 המותגים אשר נבחרו למובילים בקרב אותם צרכנים.
 
עשרת המותגים המובילים בבריטניה על פי הסקר הינם: מיקרוסופט, BBC, בריטיש איירווייס, מרצדס-בנז, פורשה, מרקס אנד ספנסר, גוגל, היינץ, דוראסל, סוני.
 
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אמרה: "אנו מאוד גאים להיות בין שלושת המותגים המובילים בבריטניה. הדירוג הזה נקבע על ידי הציבור הרחב, ודירוגנו כחברת תעופה אחרי שני מותגים בינלאומיים מובילים – מיקרוסופט וה-BBC, מהווה הישג גדול במיוחד."
 
בריטיש איירווייס דורגה לפני מותגים בינלאומיים מובילים דוגמת קוקה קולה (שדורגה במקום ה-29), נוקיה (במקום ה-12), מקדונלדס (במקום ה-17), קודאק (במקום ה-27), שאנל (במקום ה-59), גאפ (במקום ה-66), IBM (במקום ה-71), וגם לפני מותגים בריטיים בינלאומיים אחרים דוגמת טסקו (מקום 18), בריטיש טלקום (במקום ה-21), בוטס (במקום ה-22), הארי פוטר (במקום ה-98) וחברת התעופה וירג'ין אטלנטיק (מקום 47).
 
ארגון Superbrands הוקם במטרה להוקיר את המותגים המובילים בבריטניה, ואת הסקר המלא ניתן למצוא באתר האינטרנט של Superbrands בכתובת: http://www.superbrands.org/uk