בריטיש איירווייס מוזילה מחירי הכרטיסים ללונדון, ארה"ב וקנדה

חברת התעופה הבריטית משיקה החל מהיום מחירים מוזלים ליעדים כגון מיאמי, שיקגו, בוסטון, אורלנדו, אטלנטה, טורונטו, מונטריאול. המחירים יהיו בתוקף גם לטיסות בפסח ובתחילת הקיץ


00:00 ,26.02.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הבריטית משיקה החל מהיום מחירים מוזלים ליעדים כגון מיאמי, שיקגו, בוסטון, אורלנדו, אטלנטה,  טורונטו, מונטריאול. המחירים יהיו בתוקף גם לטיסות בפסח ובתחילת הקיץ
 
חברת התעופה בריטיש איירווייס הודיעה היום על הורדת מחירים מיידית בטיסותיה ללונדון ובטיסות לארה"ב וקנדה בשיעור של מאות דולרים שתיכנס לתוקף באופן מיידי. החברה ציינה כי המחירים תקפים גם לטיסות בפסח ובתחילת הקיץ.
 
מחיר התחלתי לכרטיס טיסה הלוך ושוב ללונדון במחלקת תיירים עומד כיום על 581 דולר – זאת לאחר ירידה של 108 דולר ממחיר של 689 דולר. במחלקת תיירים פלוס המחיר הנוכחי עומד על 941 דולר כאשר המחיר טרם ההוזלה עמד על 1,303 דולר – הוזלה של 362 דולר. במחלקת העסקים המחיר המוזל עומד על 1,638 דולר – הוזלה של 423 דולר לעומת מחיר קודם של 2,061 דולר.
 
חברת התעופה הבריטית משיקה גם מחירים מוזלים אחידים לטיסות במחלקות תיירים ועסקים ליעדים במזרח ארה"ב וקנדה (ניו יורק, מיאמי, שיקגו, בוסטון, וושינגטון, פילדלפיה, אורלנדו, טמפה, אטלנטה, בולטימור, טורונטו, מונטריאול) ומחירים מוזלים אחידים למערב ארה"ב וקנדה (סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, סיאטל, פניקס, דנבר, יוסטון, דאלאס, ונקובר, קלגרי). מחירים התחלתיים לדוגמה:
 
כרטיסים לניו יורק במחלקת תיירים יעלו החל מהיום 806 דולר - הוזלה של 258 דולר לעומת מחיר קודם של 1,064 דולר בעוד שהכרטיס ללוס אנג'לס יעלה 944 דולר – ירידה של 312 דולר לעומת מחיר של 1,256 דולר לחוף המערבי של ארה"ב.
 
מחירי מחלקת עסקים בטיסות לניו יורק הוזלו ממחיר של 3,463 דולר למחיר של 2,732 דולר, ואילו המחירים ללוס אנג'לס במחלקת העסקים עומדים כיום על 3,028 דולר לעומת 4,479 דולר עד היום.
 
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, מוסרת: "המשבר הכלכלי, התחזקות התחרות על הקו ללונדון וירידת מחירי כרטיסי הטיסה בשוק, מובילה אותנו למהלך הורדת מחירים בהיקפים חסרי תקדים. טיסות במחלקות היוקרה, לדוגמה, הוזלו בכרבע עד שליש. מדובר גם בהצעה אטרקטיבית במיוחד לצרכנים המתכננים את חופשות חג הפסח ואת תחילת עונת הקיץ, שכן המחירים יהיו תקפים גם לנסיעות במועדים אלו. המוצר הטוב ביותר בקו יהיה זמין במחיר Low Cost".
 
מהחברה נמסר עוד כי כל המחירים שלעיל כוללים מסים, היטלים ודמי שירות והם תקפים להזמנות עד ה-30 באפריל, 2009. היציאה מישראל תיעשה עד ה-30 ביוני, 2009.
 
מחברת בריטיש איירווייס נמסר כי מאז אוקטובר 2008 הזילה החברה מספר פעמים את מחירו ההתחלתי של כרטיס טיסה מתל אביב ללונדון בשיעור כולל של כ-19%, עקב ירידת מחירי הנפט והשפעת המשבר הכלכלי העולמי.