בריטיש איירווייס העניקה מתנות לסוכני הנסיעות המובילים

המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, תעודות הוקרה וכן מנוי שנתי לתיאטרון הקאמרי לעשרת סוכנויות הנסיעות המובילות במכירות כרטיסי החברה


00:00 ,30.03.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, תעודות הוקרה וכן מנוי שנתי לתיאטרון הקאמרי לעשרת סוכנויות הנסיעות המובילות במכירות כרטיסי החברה
 
כמיטב המסורת השנתית של חברת התעופה בריטיש איירווייס, כינסה החברה את הסוכנים המובילים בישראל  לארוחת צהרים חגיגית במסעדת מסה התל אביבית לציון שיתוף הפעולה המוצלח בשנה האחרונה.
 
במהלך האירוע העניקה יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, תעודות הוקרה וכן מנוי שנתי לתיאטרון הקאמרי לעשרת סוכנויות הנסיעות המובילות במכירות כרטיסי בריטיש איירווייס: BTC, אופיר טורס, אופקים ת"א, אמסלם טורס, דיזנהאוז יוניטורס ויקטוריה, דיזנהאוז רמת השרון, ליש ת"א, מונה ת"א, סיגנל רמת השרון ותלמה.
 
יעל קטן מיינה כי "חשוב היה לנו להודות לסוכני הנסיעות גם בתקופה כלכלית לא קלה לכולנו על עבודתם הקשה בשנה שחלפה. תעשיית התיירות והתעופה בעולם ובישראל עומדת בפתחה של תקופה ארוכה ומאתגרת במיוחד עבור כולנו ואנו בטוחים כי סוכני הנסיעות מהווים וימשיכו להוות שותפים חשובים ואינטגרליים ברשת ההפצה שלנו. אנו מצדנו מתחייבים להמשיך ולהציע להם את מיטב המוצרים והשירותים שלנו על מנת שיוכלו לספק ללקוחותיהם את השירות הטוב ביותר."
 
בתמונה: צוות ההנהלה והמכירות של בריטיש איירווייס בארוחת צהרים חגיגית עם שמונה מתוך עשרת נציגי סוכנויות הנסיעות המצטיינות.
 
עומדים משמאל לימין: איריס מנור מנהלת BTC, טרי קסל, מנהל דיזנהאוז רמת השרון, נאוה צ'לצ'ינסקי מבריטיש איירווייס, שושנה ורידנבורג מנכ"ל ליש נסיעות, יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, ארז שמול, מנכ"ל תלמה טרוול, מלכה קרן, מנהלת  מונה ת"א, עידית פדן, מנהלת מסחרית, אופקים ת"א, יעקב אמסלם, מנכ"ל אמסלם טורס, בועז וקסמן, יו"ר אופיר טורס. 
 
יושבות משמאל לימין נציגות בריטיש איירווייס: תמי הדס, עינת אברהמוב ולינט שפרוט.