בריטיש איירווייס: גידול של 40% בצ'ק אין באינטרנט

שליש מנוסעי החברה מישראל השתמשו בקיץ בשירות לעומת רבע בחודש מאי האחרון. ממוצע השימוש העולמי בשירות זה עומד בבריטיש איירווייס כיום על 25% בלבד


00:00 ,15.10.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

שליש מנוסעי החברה מישראל השתמשו בקיץ בשירות לעומת רבע בחודש מאי האחרון. ממוצע השימוש העולמי בשירות זה עומד בבריטיש איירווייס כיום על 25% בלבד
 
חברת התעופה בריטיש איירווייס מדווחת כי במהלך חודשי הקיץ האחרונים עונת הקיץ, רשמה החברה בישראל גידול של כ-40% בשיעור הנוסעים המבצעים צ'ק אין לטיסה באמצעות האינטרנט. בחודשים יולי עד ספטמבר, נרשם שיעור שיא ממוצע של 33% בשימוש מהנוסעים מנתב"ג לעומת 24% בחודש מאי 2007.
 
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, ציינה כי בפרק זמן של כשנתיים גדל שיעור השימוש בשירות ביותר מפי חמישה:" הישראלים מאמצים מוקדם טכנולוגיות מתקדמות, ובזה אנחנו נוכחים גם בשירותי התעופה. אנו נתקלים בדלפקי הבידוק שלנו בשדה התעופה בהרבה נוסעים קצרי סבלנות, שלא אוהבים לעמוד בתורים ארוכים. לעומתם, המשתמשים בשירות הצ'ק אין האינטרנטי נהנים גם מהעובדה שיש להם יותר שליטה על תהליך הטיסה וגם מהנוחות והיעילות של השירות."
 
"כיום הישראלים הם מס' 1 באירופה בהיקף השימוש בשירות זה בטיסות בריטיש איירווייס," מציינת קטן. לשם השוואה, ממוצע השימוש העולמי בשירות זה עומד בבריטיש איירווייס כיום על 25%.
 
בנוסף, בעונת הקיץ חל גידול של כ-40% גם בשיעור הנוסעים המדפיסים את כרטיס העלייה למטוס: כ-22% עשו זאת בחודשי הקיץ והחגים, לעומת כ-16% בחודש מאי האחרון. גם כאן מדובר בגידול של יותר מפי חמישה בשימוש בשירות זה בשנתיים האחרונות.
 
מהחברה נמסר כי בריטיש איירווייס הינה בין חברות התעופה היחידות בארץ המאפשרות כיום לנוסעים לבצע בידוק לטיסה באינטרנט (Online Check In) גם לטסים בטיסות המשך (החל מ-30 שעות לפני מועד ההמראה של טיסת ההמשך, למשל לאוסטרליה). בנוסף, גם משפחות וקבוצות של עד 6 איש יכולים לבצע בידוק לטיסה בפעולה אחת באינטרנט.