פיילוט של UPS: אופניים חשמליים יפיצו משלוחים במרכזי הערים

האופניים החשמליים יחוברו למכולות ונגררים כך שהפתרון המוצע יאפשר מסירת משלוחים יעילה ומהירה באזורים צפופים, יצמצם את עומסי התחבורה במרכז העיר ויפחית את פליטת המזהמים


11:25 ,17.12.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS החלה בפיילוט משותף עם עיריית סיאטל בארה״ב, הנועד לאפשר פתרון יצירתי לגידול הרחב במשלוחי ה-eCommerce. הפתרון החדש יאפשר מסירת משלוחים יעילה ומהירה באזורים צפופים, יצמצם את עומסי התחבורה במוקדים המרכזים של העיר ויוביל להפחתה בפליטת מזהמים.

 

במסגרת הפיילוט, משאיות UPS יציבו מכולות משלוחים במספר מוקדים ייעודים ברחבי העיר. מכולות אלו ניתנות להעמסה פשוטה על אופני ה-eBike באמצעות השליחים. לאחר פעולת העמסה השליחים מגיעים ליעדי המשלוח השונים ומבצעים חלוקה והחזרה של מוצרים וחבילות. סיאטל הינה העיר הראשונה בארה״ב שהחלה בפיילוט, ובכך הצטרפה לערים מרכזיות באירופה כדוגמת: פריז, לונדון, מינכן, רומא, דבלין ועוד אשר משתמשות בשירותי השילוח האלטרנטיביים של UPS.

 

סקוט פיליפי, מנהל בכיר של UPS לתחזוקה והנדסה, ציין כי ״בעוד אנו משיקים פרויקטים לוגיסטיים שונים בערים אחרות, זהו הפרויקט הראשון המיועד להתמודד מול מגוון אתגרים עירוניים. מכולות מודולריות ונגררים מאפשרים להרחיב את יכולות המסירה שלנו ולענות על הצרכים הייחודיים של לקוחות UPS בסיאטל״.

 

מחברת UPS נמסר כי אופני ה-eBike מצוידות במנוע חשמלי המופעל באמצעות סוללות ויכולות לנוע למרחק רב עם העמסת משלוחים של עד 400 ק״ג.

 

מחברת דואר ישראל ביקשו לציין כי ״בדואר ישראל ישנם כ-200 דוורים המחלקים מאז 2016 דואר וחבילות כשהם רכובים על אופניים חשמליים״.