פדקס אקספרס ישראל קיימה מפגש לקוחות אסטרטגיים

מרים צור, מנכ"לית פדקס אקספרס ישראל: ״ חשוב לנו להיפגש באופן אישי ולחשוף את הלקוחות להשקעות האחרונות שלנו בשוק״


10:37 ,05.03.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

פדקס אקספרס ישראל, אירחו במטה החברה בנמל התעופה בן גוריון כ-20 מלקוחותיה האסטרטגיים, במטרה לתת הצצה מיוחדת לפעילות האתר, להבין מקרוב את תהליכי התפעול, לשמוע סקירה ועדכונים על הארגון וכמובן לעבור את החוויה הייחודית – ביקור במטוס פדקס.

 

הלקוחות הגיעו אל המטוס פיזית לקראת צהריים, בסמוך לתהליך העמסת המטענים לפני המראת טיסת הצהריים, אחת משתי טיסות היצוא של היום.

 

נזכיר כי פדקס ישראל מציעה ללקוחותיה כ-20 טיסות יבוא ויצוא שבועיות הממריאות על בסיס קבוע ונותנות מענה למשלוחי האקספרס של הלקוחות ומאפשרות ללקוחותיה תפעול שוטף וחלק של העסק שלהם.

 

במסגרת יום העיון, הלקוחות נפגשו עם מנכ"לית פדקס אקספרס ישראל, מרים צור, לקבלת פנים וסקירה על הפעילות של החברה. בהמשך נערך מפגש עם מנהל האינטגרציה בישראל, אריק ניצן, בו דובר על תהליכי התפעול והחדשות האחרונות בנושא האינטגרציה בישראל, בסיום החלק העיוני, ערכו הלקוחות סיורים במתחם התפעולי של פדקס הנמצא בתוך השטח האווירי של נמל התעופה בן גוריון בו קיבלו מבט מקרוב על תהליכי התפעול מרגע הגעת החבילה למרכז המיון ועד לרגע בו החבילה מועמסת על המטוס בדרכה ליעד.

 

מרים צור, מנכ"לית פדקס אקספרס ישראל, סיכמה: "שותף לוגיסטי מהימן עבור לקוחותינו, חשוב לנו להיפגש באופן אישי ולחשוף את הלקוחות להשקעות האחרונות שלנו בשוק. המעבר של פדקס אקספרס ישראל למדינה בשירות ישיר מאפשר לנו להציע יותר שירותים חדשים ומותאמים ללקוחותינו יחד עם כלי אונליין מתקדמים, פתרונות מסחר אלקטרוני – ומעל הכל הקשבה לצורכי הלקוח יחד עם חיבור ישיר לרשת הגלובלית של פדקס שאין שנייה לה בעולם".