במהלך שנת 2011 הזמינה DHL אקספרס הקלטה מחודשת של השיר "Ain't No Mountain High Enough" לצורך שימוש במסע פרסומת גלובלי.
DHL אקספרס השתמשה קודם לכן בשיר, כפס הקול למסע פרסומת, במהלך שנות ה-80 של המאה הקודמת, שהיתה תקופה של הרחבה גלובלית של פעילות.
הקריצה כלפי משק כנפי ההיסטוריה הפעם היתה סמלית, לאחר שב-2009 החליטה הנהלת הקבוצה על מיקוד אסטרטגי מחודש של עסקי הליבה של החברה – משלוחי אקספרס בינלאומיים.
עם רווחים העולים על 1.1 מיליארד אירו ב-2013 והובלת מגזר בלדרות האקספרס, האסטרטגיה החדשה של DHL אקספרס הוכחה כיעילה להפליא. אחת מנקודות המפתח להצלחה זו היתה הדרך שבה 100 אלף עובדי החברה, שעברו הכשרה ומחזיקים בתעודת מומחים בינלאומיים מורשים, אימצו את המיקוד המחודש.
בתמונה המצורפת נראה Edwin Osiecki, ראש חטיבת השיווק והמכירות של DHL אקספרס בפולין, מחזיר לחיים את העיקרון של "Ain't No Mountain High Enough" ומדגים את הרוח של DHL אקספרס – "יכול לעשות" – על ידי הנחת דגל החברה על פסגת ה-Mont Blanc, ההר הגבוה באירופה.