עוד שלוש נקודות ל-DHL

לקוחות חברת בלדרות האקספרס, שהיא נותנת החסות הלוגיסטית של קבוצת הכדורסל, ולא פחות חשוב ילדיהם, זכו לטיפול VIP, כולל חתימות וצפייה באימון


00:00 ,20.11.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הבלדרות DHL אקספרס ישראל הצליחה לרגש ולהפתיע 200 לקוחות, שהגיעו בליווי ילדיהם לערב שכולו כדורסל, שנערך בהיכל נוקיה בתל אביב בהשתתפות כוכבי מכבי תל אביב.

DHL אקספרס הינה נותנת החסות הלוגיסטית של מכבי תל אביב ומטפלת בכל הנושאים הלוגיסטיים של הקבוצה.

הערב החל בקבלת פנים וכיבוד באולם ה-VIP, היכל התהילה של כל הזמנים של הקבוצה, שם נהנו עשרות הילדים מכיבוד, מעמדות משחקי WII וממסכי ענק, עמדות צילום מיוחדות להנציח את הרגע, שכלל רגעים גדולים ממשחקי מכבי תל אביב. רגע לפני שעזבו את מתחם התהילה, זכה כל ילד לשלל מתנות; כדורסל ודף חתימות של השחקנים.

לאחר מכן התאספו כולם באולם וצפו באימון של הקבוצה. בסיומו הוזמנו האורחים לפגוש את השחקנים ואת צוות ההנהלה, לקלוע לסל, לקבל חתימות ולהצטלם עם הכוכבים.

מנכ"ל DHL אקספרס בישראל יאיר ביטון, הציג בווידאו ארט את החסות המרכזית החברה – קבוצת הכדורגל של מנ'צסטר יונייטד – אקט שסחף את כל הנוכחים, והודה לכלל הלקוחות שהגיעו לאירוע.

מנהל השיווק של החברה יונתן איבגי: "אנחנו תמיד מנסים למצוא את הדרכים היצירתיות והמקוריות להעשיר את המפגשים שלנו עם לקוחותינו. האירוע היה מוצלח מאוד. אני מבטיח שנקיים אירועים נוספים בעתיד".