סקר עבור UPS: השירות יותר חשוב מהמחיר

בתחום ה-courier נמצא בסקר כי 35% מהלקוחות יבחרו בחברת בלדרות על סמך הגמישות וההתאמה לצורכיהם. בתחום ה-freight עולה מגמה דומה בנושא הגמישות וההתאמה


11:23 ,02.08.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

סקר שנערך על ידי 'מידע שיווקי' עבור UPS בישראל בקרב חברות השילוח והלוגיסטיקה בישראל בחן את שביעות רצון הלקוחות והצרכנים המשתמשים בשירותי השילוח בתחומי ה- Courier ו- Freight.

 

בתחום ה-courier נמצא כי 35% מהלקוחות יבחרו בחברת בלדרות על סמך הגמישות וההתאמה לצורכיהם. 30% העידו כי יחס אישי הוא הדבר החשוב ביותר, 15% בחרו במקצועיות הנציגים ואילו רק 11% בוחרים חברת שילוח על פי מחיר בלבד.

 

כמו כן, במחקר נמצא כי 51% מהלקוחות סוברים שחברה המעניקה פתרונות שילוח מלאים בתחומי הקורייר, פרייט, עמילות מכס ושירותים לוגיסטיים תחת קורת גג אחת זוכה ליתרון משמעותי ביחס לשאר החברות, 18% מסרו כי חברה מעין זו תזכה ביתרון מסוים, אך לא משמעותי.

 

בתחום ה-freight עולה מגמה דומה בנושא הגמישות וההתאמה לצורכי הלקוחות עם 34% מהמשיבים, 19% בוחרים חברת שילוח על סמך הזמינות ומהירות התגובה, נתון זהה גם ניתן למקצועיות הנציגים, 13% מעידים כי תפעול יעיל במקרה של תקלות הוא הפרמטר החשוב ביותר, ואף בתחום השילוח המחיר אינו משמש כמדד עיקרי לבחירת חברת השילוח עם 8% בלבד.

 

בדומה לנתונים מתחום ה-courier, כמחצית (49%) מלקוחות ה-freight העידו כי חברה המעניקה את כל השירותים תחת קורת גג אחת תיהנה מיתרון משמעותי על שאר החברות ו-18% ציינו כי חברה כזאת תהנה מיתרון מסוים.

 

רונן כהן סמנכ"ל השיווק של UPS בישראל מסר: "המחקר מציג מגמות עיקריות המלמדות על צרכי הלקוחות בשוק השילוח והלוגיסטיקה בישראל. הנתונים מהמחקר עולים בקנה אחד עם חוויית השירות ועם הפתרונות הלוגיסטיים שאנו מעניקים ללקוחותינו. כמו כן, מנתונים נוספים של המחקר עולה כי UPS בישראל נתפסת כחברה שילוח מובילה עם מדד נאמנות לקוח גבוהה מ-90%".