סמנכ״לית כספים חדשה ל-DHL אקספרס ישראל

מיכל בן משה מונתה לתפקיד סמנכ״לית הכספים של הסניף הישראלי של ענקית השילוח הבינלאומית, וזאת לאחר תהליך איתור וגיוס גלובלי. בן משה מביאה עמה ניסיון פיננסי וניהולי נרחב, הכולל שילוב של יכולת עסקית ומומחיות תפעולית


08:29 ,02.07.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

מיכל בן משה מונתה לתפקיד סמנכ״לית הכספים של הסניף הישראלי של ענקית השילוח הבינלאומית DHL אקספרס, וזאת לאחר תהליך איתור וגיוס גלובלי שניהלה החברה.

 

מיכל מצטרפת ל-DHL לאחר תפקיד כמנהלת כללית בקבוצת קנאבו, חברת סטארט-אפ הנסחרת בבורסה בלונדון ועוסקת במתן שירותי רפואה דיגיטלית באנגליה, ובתחומי מחקר ופיתוח בישראל. מיכל הייתה אחראית על הפעילות בארץ ובחו״ל, תוך הובלת הצמיחה העסקית של החברה והשקת שירותים חדשים.

 

בתפקידה הקודם ובמשך כ-7 שנים היתה מנהלת הכספים וקשרי המסחר של ס.ל.א, חברת בת של טבע תעשיות פרמצבטיות, והזרוע התפעולית של טבע וכ-30 חברות נוספות בישראל. בתפקיד זה, מעבר להובלת כלל הפעילות הפיננסית של החברה וביצוע שיפור משמעותי בתהליכים, הגדלת ההכנסות ותזרים החברה, היא הובילה את החברה לזכייה כפולה בתחרות גלובלית של שרשרת האספקה של חברות הפארמה המובילות בעולם. מיכל החלה את דרכה בשוק התקשורת ולאחר מספר קידומים בתפקידים שונים בחברת סלקום עברה לחברת הלווין יס, שם כיהנה במשך כ-7 שנים כמנהלת המחלקה הכלכלית.

 

מיכל בעלת תואר ברו״ח, בוגרת לימודי חשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב, מתגוררת בהרצליה.

 

חברת DHL אקספרס פעילה ב-220 מדינות וטריטוריות, מעסיקה 120,000 עובדים ומובילה את שוק הבלדרות בארץ ובעולם עם נתח השוק הגבוה ביותר.