בחלק מביקורו בישראל של מנהל תוכנית ה-CIS הגלובלית של חברת הבלדרות DHL אקספרס ריק ג'קסון, הוא נשא דברים בכנס משאבי אנוש ה-21, שהתמקד במקצוענות בהדרכה כאסטרטגיה ארגונית. בכנס היה ג'קסון אורח הכבוד.
ג'קסון סיכם את דבריו בנושאים הבאים: למצוא את העובדים המתאימים לארגון שלכם זאת משימה לא פשוטה; לשמר אותם לאורך זמן זאת משימה לא רק מורכבת, אלא גם בעלת ערך כלכלי מובהק לארגון; מחקרים מלמדים כי עלייה של 5% במחויבות העובדים לחברה מתבטאת בעלייה של 1% ברווח התפעולי.
בנוסף אמר ג'קסון: "בענקית שילוח האקספרס והלוגיסטיקה DHL, לקחו את הנתון הזה ברצינות. לפני שלוש שנים הושקה התוכנית להכשרת עובדים CIS) Certified International Specialist), והפכה לתוכנית הגדולה מסוגה בעולם, שמקיפה כיום כ-150 אלף עובדים ב-220 אזורים ומדינות. התוכנית היא חלק מהאסטרטגיה שלDHL העולמית, שמכוונת להיות מקום עבודה מועדף, והיא בעלת אסטרטגיה הכוללת ארבעה מיקודים עיקריים: עובדים בעלי מוטיבציה, שיתנו שירות באיכות נפלאה, שיביא להגברת נאמנות הלקוחות, שתתבטא בתרומה לרווחיות הרשת".
תוכנית ההדרכה הייחודית של החברה מועמדת לשיא גינס, וכוללת מגוון פעילויות, סרטונים ומבחנים, שמטרתם להגביר את רמת המקצועיות והמחויבות העובדים ולייצר סטנדרטיזציה גלובלית בכל סניפי DHL בעולם.