לרגל החגים הבינלאומיים: FedEx Express ישראל מציעה שירות משלוחי מתנות לחו"ל

החברה נערכת לגידול משמעותי בשליחת מתנות לחו"ל ומעמידה לצורך כך צוות ייעודי אשר ייתן מענה לדרישות המיוחדות של הלקוחות שמעוניינים לשלוח מתנות לחו"ל


11:38 ,07.11.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת FedEx Express בישראל משיקה גם השנה את קטלוג המתנות שלה לכבוד השנה האזרחית החדשה וחג המולד, ומציעה שירות המאפשר ללקוחותיה לשלוח מתנות לקולגות וקרובים המתגוררים בחו"ל ל-220 יעדים ברחבי העולם.

 

באמצעות שיתוף פעולה עם חברת source4u מציעה FedEx Express בישראל מגוון מתנות מפנקות, תוצרת הארץ, בעלות אופי ישראלי שיעזרו לחזק את הקשרים העסקיים והבינאישיים עם הקולגות ועמיתים בחו"ל ויעבירו מסר של הוקרת תודה והערכה על שיתוף פעולה חוצה מדינות ויבשות.

 

כמדי שנה FedEx Express בישראל מציעה מגוון רחב של מתנות בעלי אופי ישראלי, תוצרת הארץ , כגון: מארזי שוקולדים של חברת מקס ברנר וחברת גודיס', מארזי יין של יקב רקנאטי ויקב מונד, קונפיטורות וממרחים מיוחדים של חברת גליליס וחברת Yoffi, מוצרי יודאיקה וצורפות בעיצוב ישראלי מקורי מבית עמנואל ומוצרי טיפוח מים המלח של חברת 417- ו- AHAVA. בנוסף, השנה FedEx מעניקה מענה גם לאוכלוסייה הטבעונית ומציעה מארזי שוקולדים מובחרים מבית אורנת ללא מוצרים מן החי.

 

אדוארדו מנדוסה, מנהל השיווק של FedEx Express בישראל: "חגים בחו"ל הם סיבה מצוינת לחיזוק הקשר עם הקולגות בעבודה. אנו רואים כי מדי שנה מצטרפים אלינו ארגונים ישראלים רבים, שמבינים את חשיבות מנהג שליחת מתנות לאנשי הקשר בחו"ל בזמן החגים. בחירת המתנה תלויה בתרבות במדינת היעד, מה נהוג לתת ולמי, וכן תלויה בחוקי המכס השונים בכל מדינה. מלבד המגוון הרחב של המתנות והאופי הישראלי שלהן, הצוות התפעולי ואנשי המכירות שלנו יודעים לכוון לבחירת המתנה המתאימה ביותר ללקוח הסופי".

 

על פי נתוני חברת  FedEx Express ישראל, השנה צפוי גידול של עשרות אחוזים במספר המתנות הנשלחות לחו"ל בתקופה זו. היעדים הפופולריים לשליחת מתנות בתקופת החגים הבינלאומיים הם ארה"ב, מדינות נבחרות באירופה כמו גרמניה, אנגליה, איטליה וצרפת וכן סין במזרח הרחוק.

 

לאור זאת נערכת החברה לגידול משמעותי בשליחת מתנות לחו"ל ומעמידה לצורך כך צוות ייעודי אשר ייתן מענה לדרישות המיוחדות של הלקוחות שמעוניינים לשלוח מתנות לחו"ל  החל מבחירת המתנה, האריזה המקצועית, הובלת המתנה לחו"ל, מסירתה לנמען ועד קבלת אישור המסירה.

 

FedEx Express מציעה שירות מלא ואת הפתרונות הטכנולוגיים למשלוח מהיר ואמין, החל מבחירת המתנה, אריזה מקצועית, הובלת המשלוח לחו"ל, מסירתו ועד קבלת אישור המסירה.