לקראת חגי תשרי: FedEx חילקה חבילות סיוע למשפחות נזקקות

לקראת החגים חילקה חברת הבלדרות FedEx Express ישראל, בשיתוף עמותת "לתת", חבילות סיוע לעשרות משפחות נזקקות


09:15 ,29.08.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הבלדרות FedEx, מחברות הבלדרות הגדולות בעולם, חברה לארגון ״לתת״ במסגרת התכנית הגלובלית שלה, FedEx Cares - יוזמה חברתית עולמית הקוראת לאחריות אזרחית ובמסגרתה מתנדבים עובדי החברה בפעילויות למען הקהילה במגוון תחומים.

 

כאמור, לקראת חגי תשרי, רתמה חברת FedEx Express ישראל, בשיתוף עם עמותת "לתת", את עובדיה ל"מסירה עם שליחות" ובמשך יומיים מלאי עשייה אספו בלדרי החברה ממחסני "לתת" חבילות סיוע שחולקו לעשרות משפחות נזקקות במרכז וצפון הארץ לקראת תקופת החגים.

 

במסגרת הפעילות ההתנדבותית, בלדרי FedEx אספו ממחסני "לתת" את חבילות הסיוע, ריכזו אותם במשרדי החברה בנתב"ג ובחיפה. את חבילות הסיוע, לקחו עובדי החברה ויצאו בהתנדבות למסור את החבילות באופן אישי למשפחות הנזקקות בכדי לאפשר להם להעביר את החג בצורה נעימה וחגיגית.

 

על כך אמרה מרים צור, מנכ"לית FedEx ישראל: "FedEx חורטת על דגלה מזה שנים את ערכי הנתינה והעזרה לזולת. השנה לקראת החגים חברנו לעמותת לתת בכדי לאפשר לכל משפחה להעביר את החג בצורה מהנה. באמצעות תכנית "FedEx cares" אנו זוכים להתנדב ולסייע למגוון ארגונים בכל התחומים מדי שנה ונמשיך לקיים זאת ככל שנוכל".

 

נדגיש כי באמצעות הרשת הגלובלית שלה, מעניקה FedEx Express משאבים ושירותים ליותר מ-200 קהילות ברחבי העולם ובכך יוצרת הזדמנויות לשיפור איכות החיים ולהעמקת הקשר בין עובדי החברה לקהילות המקומיות להן הם נותנים שירות.