משלוח המתנות, אשר הפך למסורת בשוק הישראלי, נועד לחזק את הקשר האישי של עולם העסקים הישראלי עם קולגות ברחבי העולם. שירות המתנות של DHL נועד לעשות את ההליך פשוט וקל עבור הלקוחות ולהביא להם את העסקה המשתלמת ביותר בשוק.
ניתוח שערכה חברת DHL אקספרס העלה שב- 2016 ענף ההייטק נמצא במקום הראשון מבחינת כמות המתנות ולאחריו ענף התעשייה והטקסטיל. בין היתר עולה כי בשנת 2016 42% מכלל המתנות נשלחו לארה"ב, במקום השני נמצאת גרמניה עם 15% ולאחריה אנגליה, צרפת ואיטליה. ניתן למצוא גם יעדים מרוחקים כמו בליז, קניה ומאוריציוס.
מידע מעניין נוסף הוא סוג המתנות המועדף על ידי הישראלים. 43% מהמתנות הינן שוקולד ישראלי, אשר נשארו האהובות על הלקוחות הישראלים, אחריהן מתנות בעיצוב ישראלי אשר עלו ל-18% וגם בענף היין והתבלינים הישראליים חלה עלייה ל-28%.
לדברי יונתן איבגי, סמנכ"ל השיווק של DHL אקספרס ישראל: "גם בעולם של עסקים גלובליים ותקשורת אלקטרונית, אנחנו חייבים לזכור שבסופו של דבר אנו עובדים עם בני אדם שאוהבים ומעריכים מחוות קטנות של תשומת לב. השוק הישראלי הוא שוק חי וצומח בכלכלה הגלובלית, חג המולד וראש השנה האזרחית הם מועדים מצוינים לטפח את הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות, הספקים והעמיתים בחו"ל".
"השנה ישנו מבחר מאוד מגוון ורחב של מתנות המותאמות למגוון הצרכים שזיהינו בשנים האחרונות. מחיר המתנות מסובסד על ידי DHL, המשלוח מבוטח חינם, אנו מתחייבים למסור בזמן לפני החגים ובעלי ידע מקצועי רחב בחוקי המכס והכרה של התרבות במדינת היעד. בכך קהל הלקוחות שלנו נהנה מעסקת המתנות המשתלמת ביותר.
שירות המתנות שלנו בא לפשט את התהליך כאשר אריזתה ומסירתה של המתנה ליעד בחו"ל נעשות על ידי DHL וללקוח נותר רק לבחור את המתנה המתאימה מהקטלוג שלנו ולחכות להוקרת התודה של הנמען".
"השנה אנחנו מתרגשים וסקרנים במיוחד כי הוספנו קטגוריה מפתיעה שמטרתה למלא געגוע ולהזכיר נשכחות: לכל אחד מאתנו יש בן שמטייל בחו"ל או חבר ישראלי שגר כבר שנים מעבר לים ואנו רוצים לתת להם קצת תחושה של בית. השנה ניתן לשלוח להם דרכנו מוצרים ישראלים שגדלנו עליהם, כמו מארז במבה, שוקולד וקפה שחור״.