לקראת חג המולד וראש השנה האזרחית הנחגגים ברחבי העולם, הקדימה DHL ישראל, המובילה בעולם במשלוחי אקספרס בינלאומיים, והשיקה יחד עם חברת Marketier, קטלוג מתנות מקוריות עם ניחוח ישראלי, המתאימות למשלוח לרחבי העולם.
ניתוח שערכה DHL העלה כי ענף ההייטק הוא זה ששולח הכי הרבה מתנות, עם 45% מכלל המתנות שנשלחו בשנת 2013. אחריו נמצא ענף התעשייה, עם 36%, וענף הטקסטיל, עם 8%. בין השאר, עולה כי בשנת 2013 30% מכלל המתנות נשלחו לארצות הברית, כפליים ממספר המתנות שנשלח בשנת 2012. במקום השני נמצא בריטניה, עם 15%, ולאחריה גרמניה, איטליה וצרפת. בין היעדים יוצאי הדופן ניתן למצוא את קניה, נמיביה ואוגנדה.
נתון מעניין נוסף הוא סוג המתנות המועדפות על ידי הישראלים. אם בשנת 2012 38% מכלל משלוחי המתנות היו מארזי שוקולד, הרי שב-2013 נתון זה כבר עמד על 54%. כך גם בזירת היין חל זינוק מרשים, מ-10% ב-2012 ל-21% שנה לאחר מכן.
מנהל השיווק של חברת DHL בישראל יונתן איבגי: "גם בעולם של עסקים גלובליים ותקשורת אלקטרונית, אנחנו חייבים לזכור שבסופו של דבר, אנו עובדים עם בני אדם, שאוהבים ומעריכים מחוות קטנות של תשומת לב. התקופה הביטחונית המאתגרת שעברה עלינו חיזקה את הצורך לשדר עסקים כרגיל. חג המולד וראש השנה האזרחית הם מועדים מצוינים לטפח את הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות, הספקים והעמיתים בחו"ל".
בקטלוג, המכיל עשרות מתנות תוצרת הארץ, ניתן למצוא מארזים המכילים יינות, שמן זית, דבש וקונפיטורות תוצרת הארץ, מארזי שוקולד, ספרי מתנה, מוצרי ספא , משחקי מנהלים מקוריים ואביזרים מעוצבים למשרד.
יצוין ששליחת מתנות לחו"ל כרוכה במאמץ רב וידע, בחוקי מכס והתרבות המקומית הנהוגה באותה מדינה. שירות המתנות של DHL בא לפשט את התהליך, כאשר האריזה והמסירה ליעד בחו"ל מבוצעים על ידי DHL. כל שנותר ללקוח הוא רק לבחור את המתנה המתאימה מאתר האינטרנט של DHL.