למעלה מ-30 מיליון חבילות הוחזרו ע״י UPS בדצמבר

חברת UPS מדווחת על ביקוש שיא במהלך דצמבר האחרון בהחזרת מתנות חג המולד על ידי האמריקאים. החברה צופה גידול של 8% ב״יום ההחזרות הבינלאומי״ שמתרחש ב-3 בינואר


10:40 ,04.01.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS מדווחת על ביקוש שיא בחודש האחרון בהחזרת מתנות חג המולד על ידי האמריקאים. כמיליון משלוחים חוזרים של מתנות בוצעו מדי יום על ידי החברה בחודש האחרון. UPS צופה כי ב-3 לינואר, יום ההחזרות הלאומי (National Returns Day) יישבר שיא נוסף במשלוחי החזרות של מוצרים ומתנות ויעמוד על כ-1.4 מיליון מתנות חוזרות, עלייה של כ-8% ביחס לשנה החולפת.

 

כמו כן, בתקופה שבין חג ההודיה לשנה האזרחית החדשה, UPS מציינת שנשלחו 750 מיליון חבילות (עלייה של 40 מיליון חבילות לנתון המקביל אשתקד).

 

״בעוד שהיום שאחרי חג המולד היה אמור להיות יום עם תורים ארוכים להחזרת מוצרים בחנויות הפיזיות, הצמיחה של המסחר האלקטרוני שינה את הדרך שבה צרכנים מחזירים מתנות״, ציין אלן גרשנהורן (Alan Gershenhorn) מנהל סחר ראשי ב-UPS. ״ממשק החזרה ידידותי ללקוח מקנה ערך מוסף וחשיבות רבה בסחר המקוון, UPS ממשיכה להרחיב את מכלול הפתרונות החדשניים שלה בכדי לסייע למפיצים. השנה הוספנו פלטפורמת ניהול החזרות חינמית (Returns Manager), המאפשרת לסוחרי eCommerce התאמות אישיות להחזרת מוצרים על פי המדיניות שלהם״.