שוברים את שגרת אוגוסט, את החום הכבד, את חוסר המעש של בני הנוער ואת הקושי של ההורים במציאת מסגרת פעילות מהנה לאורך חופשת הקיץ. חברת DHL אקספרס חשבה מחוץ לקופסא וקיימה יום כיף, בשני מחזורים, לכ- 300 לקוחות אסטרטגיים נבחרים, על משפחתם וילדיהם. והתוצאה אכן היתה מאד מהנה.
יום הכיף היה מגוון. הוא נפתח בבית DHL אקספרס שבאיירפורט סיטי שם הוגשה ארוחת בוקר מפנקת ומותאמת לחיך של ההורים והילדים כאחד. על בטן מלאה החלה פעילות קבוצתית תחת הכותרת ״המרוץ בדרך שלנו - מחוץ לקופסא״ שכללה משחקים וחידונים על רקע ערכי המותג: מהירות, מקצועיות ואמינות ועל רקע היכולות והפריסה הגלובלית של החברה.
משם יצאו האורחים לסיור מודרך בנמל תעופה בן גוריון וראו מקרוב את מטוס המטען של DHL תוך הסבר כיצד מובילים מדי יום אלפי משלוחים למאות יעדים בעולם. משם המשיכו האורחים לתחנת כיבוי האש של שדה התעופה, שם האורחים צפו ברכבי הכיבוי וזכו ל״מקלחת צוננת״ מצינור המים של הכבאית לקול צהלת הילדים. רגע לפני שכל אחד מהאורחים המשיך לפארק הסופרלנד בראשון לציון, כולל ארוחת צהריים, באדיבות המארחת, נתבקשו הילדים למלא שטר מטען ולהדביקו על קופסת משלוחים.
יאיר ביטון, מנכ״ל DHL אקספרס בישראל ליווה את האורחים לאורך כל היום. הוא ציין כי מטרת האירוע לפגוש את הלקוחות ולחזק עמם את הקשר העסקי תוך מתן האפשרות ליהנות ולהעביר קצת מהתשוקה של DHL אקספרס לעסקי משלוחי האקספרס גם לילדיהם.
אגב, את התשובה לשאלה ״מה עושה DHL? ״ קיבלו הילדים ביום למחרת באמצעות שליח שהגיע לביתם עם אותה החבילה שכל אחד מהם הדביק עליה שטר מטען עם פרטיו וכתובתו. החבילה כללה מתנות מפנקות ותמונות מגנט מיום הפעילות המהנה.
על הרעיון היצירתי ויישומו עמלו כ- 30 עובדי DHL אקספרס בישראל ועשרות ספקים, במשך כשלושה חודשים.