חברת UPS ישראל השיקה את Easyship- פלטפורמה דיגיטלית לשילוח מהיר

מדובר בפלטפורמה דיגיטלית אינטראקטיבית וקלה לשימוש שנועדה לסייע ללקוחות ששולחים מספר קטן עד בינוני של חבילות ללא פתיחת קו אשראי בחברה. רונן כהן, סמנכ״ל השיווק והמכירות של UPS: פלטפורמת איזישיפ מהווה פתרון שילוח פשוט וקל ובמחיר הוגן


11:21 ,18.10.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS בישראל השיקה השבוע את פלטפורמת Easyship לטובת עסקים קטנים ובעלי אתרי סחר. מדובר בפלטפורמה דיגיטלית אינטראקטיבית וקלה לשימוש שנועדה לסייע ללקוחות ששולחים מספר קטן עד בינוני של חבילות ללא פתיחת קו אשראי בחברה, או ללקוחות פרטיים שמעוניינים להוציא משלוח בישראל או לחו״ל.

 

לדברי רונן כהן, סמנכ״ל השיווק והמכירות של UPS בישראל, ״עידן הקורונה הדגיש את הצורך לעבור מחנויות פיזיות לחנויות אונליין, ופלטפורמת איזישיפ מהווה פתרון שילוח פשוט וקל ובמחיר הוגן. זהו למעשה הפתרון הראשון בארץ למשלוחי בלדרות בשירות עצמי מלא וללא בירוקרטיה, והפלטפורמה מאפשרת לכל לקוח – כולל לקוח מזדמן – להזמין בקלות משלוח מחברת UPS בין אם זה עד הבית, לחו״ל, או לאחת מ-400 נקודות האיסוף שלנו שפרושות בכל רחבי הארץ. עד היום למשתמשים פרטיים שמעוניינים להוציא משלוח לחו״ל, או לשלוח מספר חבילות בודדות בתוך הארץ לא היה פתרון מתאים, והפתרון שלנו מתאים במיוחד ללקוחות ששולחים החל מ-2-3 חבילות בכל משלוח, והמסירה בתוך הארץ היא לרוב ביום למחרת האיסוף״.

 

כהן הוסיף כי הלקוח מעודכן בזמן אמת - גם למשלוחים לחו״ל וגם למשלוחים פנים ארציים - ויודע בכל רגע היכן נמצאות החבילות שלו. גם לקוח הקצה יקבל במרבית המקרים SMS יום לפני ההפצה, ובבוקר ההפצה עם טווח שעות ההגעה של השליח, אפשרות לשינוי כתובת, ובחירה בין מסירה בבית, בעבודה או בנקודת איסוף.

 

כהן מדגיש כי בניגוד לפתרונות שקיימים כעת בשוק, ודורשים פתיחת קו אשראי מול ספק השילוח או תשלום במזומן, מערכת איזישיפ מאפשרת תשלום מהיר ומאובטח בכרטיס אשראי, ללא מילוי טפסים או בירוקרטיה אחרת. משמעות הדבר שכל אחד יכול להוציא משלוח לכל מקום, בתוך 5 דקות.  

 

רונן כהן: ״הלקוחות שלנו נהנים מעבודה עם חברת UPS, חברת המשלוחים הגדולה בעולם, ויודעים שיש להם ראש שקט, שהסחורה מגיעה ללקוחות כך שהם יכולים להתמקד בליבת העסק שלהם, ולהיות בטוחים שהלקוח שלהם יקבל את שירות המשלוחים הטוב ביותר״.

 

שאלה: כיצד החברה מתפקדת בזמן הקורונה? הפעילות שלכם צמחה בזמן הסגר?

 

רונן כהן: ״יש מגזרים בהם הפעילות צמחה ויש כאלה שלא. הסחר המקוון התחזק מאוד ואנחנו רואים גידול של כ-40% בפעילות זו ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. כחברה בתחום חיוני למשק אנחנו ממשיכים לעבוד כרגיל כאשר חלק ניכר מהעובדים עברו לעבודה מהבית תוך המשך של הענקת שירות מסביב לשעון ללקוחות, למעט כמובן העובדים שנמצאים בשטח – במרכזי ההפצה והבלדרים. בנוסף, הרחבנו מאוד את המענה הדיגיטלי ללקוחות ואנחנו מעניקים שירות של 24/7 באמצעות ׳שיפי׳, נציגת השירות הדיגיטלית, זוכת הפרסים של UPS. שיפי מבטיחה מענה מקצועי שמבוסס על בינה מלאכותית בטווח רחב של נושאים. בנוסף, לרשות הלקוחות עומד כל מערך השירות של UPS, הכולל אופציה למענה טלפוני, צ׳אט, וואטסאפ או פייסבוק״.

 

שאלה: אתם רואים שינויים בצורת העבודה של הלקוחות בגלל הסגר?

 

רונן כהן: ״אין ספק שפעם רוב הלקוחות שלנו היו עסקים אחרים – תעשיה, יבואנים ויצואנים, ובשנים האחרונות, וביתר שאת בחודשים האחרונים, יש כניסה משמעותית גם לעולם ה-B2C ואפילו לעולם ה-B2B2C. זו טרנספורמציה מאד ברורה ומשמעותית, ואנחנו בחברה הבנו שהדבר מביא עמו אתגרים חדשים – במקום שהבלדרים שלנו יחלקו חבילות לחברות באזורי עסקים עם גישה נוחה ונוכחות תמידית במשרדים הם מתחילים להגיע לאנשים פרטיים ולשכונות מגורים, היכן שיש מחסור במקומות חנייה, ולא כל הלקוחות בבית בדיוק כשהם מגיעים, וזאת התמודדות חדשה בתחום ה-Last Mile. לכן אנחנו מפתחים סט של כלים דיגיטליים לטובת מציאת פתרונות חלופיים שייטיבו עם הלקוחות ויסייעו גם לנו להתמודד עם האתגרים החדשים הללו״.

 

להתרשמות ממערכת Easyship של חברת UPS  בישראל לחצו כאן.