חברת UPS בישראל ונציגתה של חברת המשלוחים העולמית משיקה את Ship Your Innovation, חממת חדשנות אשר מטרתה לטפח שיתופי פעולה עם יזמי טכנולוגיה מקומיים וסטארט-אפים כחלק מאסטרטגיית הדיגיטל של UPS בישראל. המיזם נולד כחלק מתפיסת החדשנות של UPS בישראל במסגרתה ״אנו כל הזמן מאתגרים את עצמנו מתוך רצון להוביל את חוד החנית של הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה הטכנולוגית״.
מעבדת החדשנות החלה לפעול בתחילת השנה וכרגע מגייסת לשורותיה מיזמים טכנולוגיים בתחומים הבאים: יעילות צי (fleet efficiency), איסוף (Click and collect), פתרונות סחר אלקטרוני ו-Cross-border, מערכות תשלומים (Payment systems), פתרונות משלוחים (First and last mile), טכנולוגיות אריזה (Smart packaging), אינטרנט של הדברים וחיישנים (IOT), שירותי מבוססי מיקום (LBS), רחפנים ועוד.
אחד היתרונות הגדולים של מעבדת החדשנות יהיה פתיחת השווקים הבינלאומיים לחברות ישראליות וחיבורן ללקוחות רלוונטיים שקשורים לחברת UPS בארה״ב, יבשת אסיה ואירופה.
חברת UPS אשר הינה חברת המשלוחים הראשונה בישראל שמקימה חממה טכנולוגית, תציע לסטרטאפים אשר יפתחו טכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות אפשרות להרחיב ולהעמיק את השוק שלהן באמצעות סל השירותים שהחברה מציעה ללקוחותיה כחלק משיפור חוויית הלקוחות. חלק מהטכנולוגיות יישווקו כמוצר מדף וחלק יישולבו במוצרים ושירותים קיימים.
רונן כהן, סמנכ״ל השיווק והמכירות ב-UPS ישראל, מציין כי: ״העולם הופך לקטן ולזמין יותר עבור מיליארדי לקוחות. מהפכת הסחר האלקטרוני מחייבת את כל השחקנים בשוק לאמץ מודלים של חדשנות על מנת לתת מענה לצורך קיים של צרכנים הרוצים לקבל את המוצר שלהם בדרך הקלה, המהירה והידידותית ביותר״.
כמו כן לדבריו של שי גוטמן, סמנכ״ל הטכנולוגיות ב-UPS ישראל ומנהל חממת החדשנות, ״האתגרים גדולים אך איתם גם ההזדמנויות. ואחד המרכיבים החשובים של המהפכה הנוכחית היא הרחבתם של כלים ויכולות פנים ארגוניות באמצעות חדשנות פתוחה כזו שמגיע מבחוץ ויוצרת אקו סיסטם דיגיטלי של שיתופי פעולה והעצמה הדדית״.
מחברת UPS נמסר כי סטארטאפים וחברות בנות לא יותר מארבע שנות פעילות ושגייסו עד כה בין 400-700 אלף דולר מוזמנות להציג מועמדות לתוכנית באתר ייעודי שנבנה לשם כך על ידי החברה.