חברת UPS בישראל פותחת קורס סוכני מכס

האקדמיה של החברה המכונה UPS Academy פועלת מאז 2009 והכשירה כבר אלפי מנהלים ועובדים בתחום השילוח. הקורס החדש ינוהל על ידי אוריאל גונן


15:13 ,21.06.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS בישראל פותחת קורס סוכני מכס במסגרת UPS Academy. הקורס החדש ינוהל על ידי אוריאל גונן, סוכן המכס הראשי של החברה, מרצה מנוסה במגוון מסגרות ובעל ניסיון ומומחיות רבה בתחום. כמו כן, ההרצאות יועברו על ידי מנהלים בכירים נוספים אשר ירחיבו ויעשירו את הקורס בתכנים מקצועיים תיאורטיים ומעשיים בנושאי סיווג, יבוא, יצוא ועוד.

 

קורס ההכנה עתיד להיפתח בחודש ספטמבר, לקראת בחינות רשות המיסים לסוכני מכס, ויכלול הרצאות מקצועיות, הרצאות מוקלטות להשלמה וחזרה, יעוץ אישי, מבחני דמה ומגוון סימולציות עדכניות לטובת הכשרת סוכני מכס בישראל. 

 

רונן כהן סמנכ״ל השיווק והמכירות ב-UPS בישראל מציין כי: ״לאור השינויים העוברים על עולם השילוח בישראל כדוגמת רפורמת שער עולמי, ראינו לנכון לפתוח את הקורס לטובת הסמכה והכשרה לתפקיד נחשק, מבוקש ומתגמל. בכדי לתת לנרשמים מענה מותאם לבחינות של רשות המיסים הקורס יועבר על ידי מרצים מובילים בתחומם, אשר יקנו תובנות וידע רב מהניסיון האישי שלהם לטובת המשתתפים״.