חברת UPS בישראל משיקה קטלוג מתנות לקראת כריסמס

הקטלוג החדש מציע מגוון מתנות של מותגים ישראליים ידועים כגון דה קרינה, יקבי תישבי וירושלים, סבון של פעם, ועוד. רונן כהן, סמנכ״ל שיווק ומכירותUPS בישראל: הלקוח רק צריך לבחור את המתנה, אנחנו עושים את כל השאר


12:31 ,17.12.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS בישראל מציעה השנה לכבוד השנה האזרחית החדשה וחג הכריסמס קטלוג מגוון של מתנות תוצרת ישראל בקונספט ״קסום״ שניתן לשלוח ללקוחות, ספקים, עמיתים ומכרים בחו"ל. הקטלוג נבנה בהתאם לביקושים בשנים האחרונות.

 

בנוסף הקטלוג מציג מארז תיונים מהודר של סרמוני, מארזי טיפוח הגוף מים המלח של AHAVA, חמסה ירושלים, קופסת כרטיסי ביקור עם עיטורי ירושלים, כרטיסי ברכה, לוח ממו לשולחן, ספר צילומי אוויר של ישראל ועוד.

 

עבור לקוחות המבקשים מארזי מתנות מרשימים, הקטלוג החדש מציע שלל מתנות, החל ממתנות אישיות בעלות מינימלית כגון מארז פרלינים יוקרתי של אורנת, מארזי שוקולד מגוונים של ׳גוונים של מתוק׳ או אורנת ועד לערכת טיפוח ייעודית לגבר של ׳סבון של פעם׳, מוצרי טיפוח של אהבה וספר תצלומי אוויר של ישראל במגוון שפות. בנוסף, הקטלוג כולל גם מתנות עם ערך מוסף של תרומה לקהילה מארזי שוקולד של ״גוונים של מתוק״, עסק חברתי המתמחה בייצור שוקולד על ידי בני נוער כחלק מתוכנית חינוכית-טיפולית, שמטרתה לקדם ולשלבם בחברה.

 

רונן כהן, סמנכ״ל שיווק ומכירותUPS  בישראל, מסר כי ״הקטלוג מכיל מגוון מתנות מומלצות לשילוח, אנחנו מעניקים פתרון לוגיסטי מלא, לכל אורך הדרך עבור הלקוח, הכולל: אריזה, מילוי שטר מטען, משלוח ומסירה לכ-220 מדינות ויעדים כך שהלקוח רק צריך לבחור את המתנה, אנחנו עושים את כל השאר״.