חברת UPS בישראל משיקה אתר Ship.co.il חדש, ייחודי מסוגו בעולם השילוח, המציע ללקוחות זמינות ומהירות בביצוע פעולות, גם מהנייד. האתר החדש מציג עיצוב חדשני וזמינות ליצירת קשר במגוון דרכים, לדוגמה אפשרות לצ'אט עם נציג במענה מהיר בתוך זמן ממוצע של כ-9 שניות בלבד.
מחברת UPS נמסר כי היא הייתה חברת השילוח הראשונה בישראל שהשיקה צ'אט עם נציג כבר לפני מספר שנים, ועתה אפשרות זו היא אחת מתוך מגוון אפשרויות ליצירת קשר, ביניהן גם פתיחת פנייה ישירה מתוך ביצוע הפעולות עצמן בנושא המבוקש.
החברה מאפשרת בדרכים נוספות ללקוחות המעוניינים ליצור עמה קשר: הן בעמוד הפייסבוק, בצ'אט בוט- הצ'אט העסקי של הפייסבוק, וכן באמצעות מענה דיגיטלי הנשלח ללקוחות שאינם מעוניינים להמתין לנציג במוקד הטלפוני. מהחברה נמסר כי האתר הינו רספונסיבי וכי זהו אתר השילוח הראשון בישראל המעניק התאמה רספונסיבית.
ליאור שגיא מנכ"ל UPS בישראל מציין כי: "האתר החדש אינו רק נותן מענה לצורכי הלקוח - הוא יוצר חוויית לקוח שלמה, הכוללת מהירות, זמינות וכמובן ממשק נוח ונעים. האתר החדש מהווה נדבך נוסף בשרשרת הפיתוחים הטכנולוגיים הארוכה ש-UPS בישראל משקיעה בהם, מתוך הבנה שעלינו לספק פתרונות חדשניים עבור לקוחותינו, להקל עליהם את העבודה, לסייע להם להפחית טעויות ולקצר זמנים".
מהחברה נמסר כי באתר החדש ניתן לבצע פעולות אונליין בקלות, כגון: מעקב אחר משלוחים, תשלום חשבוניות, הזמנות איסוף, רישום לניוזלטר ולימי עיון, טיפים מקצועיים ומילוי טפסים שונים כגון: שטר מטען, הפקת דוחות בחתכים אישים, מחירונים ועוד.