חברת UPS בישראל משדרגת את מערך שירות הלקוחות שלה, והחלה בשיתוף פעולה עם אפליקציית ROBOHOLD המאפשרת להשיג נציג שירות בקלות, ללא חיוג וללא המתנה.
לקוחות החברה נכנסים לאפליקציה, בוחרים ב-UPS ובנושא השיחה ונותנים לרובי הרובוט, העוזר האישי של רובוהולד, להמתין לנציג במקומם. ברגע שנציג השירות מתפנה, הלקוח מקבל שיחה אוטומטית המתבצעת על ידי הרובוט. בנוסף, האפליקציה מאפשרת ללקוחות החברה לבחור במועד מועדף עליהם לקבלת השיחה.
רונן כהן, סמנכ"ל השיווק UPS בישראל, מסר: "שיתוף הפעולה עם ROBOHOLD מהווה ציון דרך משמעותי נוסף בשדרוג מערך שירות הלקוחות שלנו. אנו מעניקים פתרון שירות מקיף ללקוחותינו הכולל דרכי התקשרות רבות ומגוונות כגון: מענה אוטומטי בפייסבוק, נתב ויזואלי בסמארטפון, צ'אט עם נציג באתר ה-Ship, ושירות בהודעות SMS עם נציג, המצטרפים לדרכי ההתקשרות המסורתיים ומאפשרים ניידות וזמינות תמידית".