חברת TNT דורגה במקום הראשון במדד היציבות של הדאו ג'ונס

החברה זכתה בתואר היוקרתי supersector leader בענף הסחורות השירותים לתעשייה. מנכ"ל TNT העולמית: הוכחה כי מדיניות האחריות החברתית של TNTאינה גחמה חולפת


00:00 ,15.09.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה זכתה בתואר היוקרתי supersector leader בענף הסחורות השירותים לתעשייה.  מנכ"ל TNT העולמית: הוכחה כי מדיניות האחריות החברתית של TNTאינה גחמה חולפת
 
חברת TNT דורגה במקום הראשון במדד היציבות של הדאו ג'ונס, DJSI (Dow Jones Sustainability Index) וזכתה בתואר היוקרתי "supersector leader" בענף הסחורות השירותים לתעשייה.
 
חברת TNT הוכרזה שוב כמובילת תחום עולמית בענף הסחורות והשירותים לתעשייה של מדד הדאו ג'ונס לשנת 2010. חברת TNT תישאר גם השנה כלולה במדד DJSI, המייצג 10% מהחברות המובילות במונחי כלכלה, סביבה וחברה, מכלל 1,300 החברות הגדולות הרשומות במדד דאו ג'ונס העולמי.
 
השנה נקטה החברה צעדים משמעותיים להגברת השקיפות, הפחתת פליטת גזי החממה וסיוע למאבק ברעב העולמי. TNT הציגה את יעדיה בנושא פליטת CO2: הפחתה של 45% בפליטת מזהמים עד 2020 בהשוואה ל-2007. בנוסף החלה החברה ביישום אסטרטגיה חדשה, שתשפר את השותפות עם האו"ם בתוכנית המאבק ברעב העולמי.
 
פיטר באקר, מנכ"ל TNT העולמית: "שמירת מעמדנו בראש מדד היציבות של הדאו ג'ונס הוא בראש ובראשונה הישג של כל עובדי TNT, שמשקיעים מאמצים אדירים בנושא האחריות החברתית. זוהי הוכחה נוספת שמדיניות האחריות החברתית של TNT אינה גחמה חולפת, אלא מדיניות עקבית ומתמשכת שמניבה תוצאות."
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל: "אנו רואים חשיבות גדולה להיות מובילים במדדים שהם לא רק כלכליים, אלא מבוססים גם על פעילויות חברתיות וסביבתיות".
 
TNT אקספרס היא חברת משלוחי אקספרס הנחשבת לרביעית בגודלה בעולם. החברה מובילה מדי שבוע 4.4 מיליון חבילות, מסמכים ומטענים ללמעלה מ-200 מדינות ברחבי העולם. TNTאקספרס ישראל היא בבעלות מלאה של החברה האם. משרדי הסניף הישראלי של החברה, אשר החל את פעילותו בארץ בשנת 1998, ממוקמים בלוד, וכיום עובדים בו כ-150 עובדים.