חברת TNT אקספרס מגדילה את השקעותיה בסין

השיקה לאחרונה בסין את צי הרכב החשמלי הראשון מסוגו בתעשייה. זאת בנוסף להשקעה מתוכננת של כ-170 מיליון אירו בשירות הפנים ארצי במדינה


00:00 ,04.10.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

השיקה לאחרונה בסין את צי הרכב החשמלי הראשון מסוגו בתעשייה. זאת בנוסף להשקעה מתוכננת של כ-170 מיליון אירו בשירות הפנים ארצי במדינה
 
חברת TNT אקספרס השיקה לאחרונה בסין את צי רכבי החלוקה החשמליים הראשון מסוגו בתעשיית האקספרס. הצי, שמונה 5 רכבים מתוצרת חברת דונגפנג מוטור הסינית, פועל בשנחאי, לאחר שעבר תקופת הרצה וניסיון של 3 חודשים. הרכבים מונעים על ידי סוללות ליתיום ומאופיינים במערכת בקרה ממוחשבת, שאוגרת את נתוני צריכת החשמל במהלך הנסיעה ומאפשרת שיפור מתמיד של מסלולי החלוקה.
 
לכל רכב נדרשות שעתיים וחצי בלבד להטענה מלאה של הסוללות, שמספיקות לנסיעה של 120 ק"מ. הרכבים החדשים קיבלו דירוג E-MARK בזכות היותם חשמליים לחלוטין ובעלי דרגת זיהום אפס. היעד שהציבה לעצמה חברת TNT בנושא פליטת מזהמים הוא הפחתה של 45% בפליטת מזהמים עד 2020 בהשוואה ל-2007.
 
פיטר באקר, מנכ"ל  קבוצת TNT העולמית: "TNT מחויבת לאחריות סביבתית של תעשיית האקספרס בכל העולם. אני גאה שהחברה מבצעת פעולות שהופכות אותה למובילת המגמה של רכבי חלוקה לא מזהמים בסין. השקת הרכבים החשמליים בסין, שהיא אחד השווקים החשובים שלנו, מהווה צעד משמעותי במחויבות שלנו לסביבה ירוקה ונקייה יותר."
 
בנוסף להשקת הרכבים החשמליים, תשקיע TNT בשנים הקרובות 170 מיליון אירו בשיפור הרשת הפנים ארצית בסין ובחיזוק מעמדה כמובילת שוק השילוח הפנים ארצי במדינה. כבר כיום מאפשר TNT לקבל שירותים מוגדרי זמן ב-800 סניפים ברחבי סין.
 
TNT אקספרס ישראל היא בבעלות מלאה של החברה האם. משרדי הסניף הישראלי של החברה, אשר החל את פעילותו בארץ בשנת 1998, ממוקמים בלוד, וכיום עובדים בו כ-150 עובדים.