חברת FedEx: מופע אינטראקטיבי של אדיר מילר ומשלוחי פיצה לרגל השנה החדשה

כך ציינה חברת השליחויות הבינלאומית FedEx את השנה החדשה עבור מאות מלקוחותיה העסקיים בישראל. האירוע הועבר בשידור חי ממטה החברה בנתב״ג


12:58 ,22.09.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברה השליחויות הבינלאומית FedEx ציינה השבוע את השנה החדשה יחד עם מאות מלקוחותיה העסקיים באירוע אינטראקטיבי שהועבר בשידור חי ממטה החברה בנתב״ג באמצעות אפליקציה לשיחות וידאו, במסגרתו נהנה הקהל ממופע אינטראקטיבי של אדיר מילר עד הבית וחלקם אף לקחו במופע חלק פעיל.

 

חברת FedEx הפתיעה את לקוחותיה כאשר באופן מתוזמן, מאות שליחים דפקו על דלתות ביתם בסמוך למועד האירוע ומסרו מאות מגשי פיצה חמים, יחד עם בקבוקי שתייה קלה במאות מוקדים שונים במקביל ברחבי הארץ.

 

לדברי מרים צור, מנכ״לית FedEx ישראל: ״למרות ואף בגלל התקופה המאתגרת, מדובר באירוע חשוב ומרגש שמראה יותר מכל את החיבור והקרבה בינינו ללקוחותינו, גם בתקופות מורכבות. זהו האירוע הראשון אשר אנו עורכים לכלל הלקוחות העסקיים בישראל מאז החל מהלך האינטגרציה של החברות FedEx ו-TNT. מדובר באירוע סמלי ברוח השנה החדשה אשר מממש את חזון מיזוג פעילות החברות תחת קורת גג אחת- FedEx. אני מודה ללקוחות הנאמנים שלנו וכמובן לעובדים המסורים, אשר יחד אנו פועלים כל השנה על מנת לספק את השירות הטוב והמהיר ביותר״.