חברת DHL מתחילה בהפצה בינלאומית של חיסוני קורונה

מדינת ישראל היתה הראשונה שקיבלה את משלוחי החיסונים שהופצו על ידי החברה ותופעלו על ידי DHL Express ו- DHL Global Forwarding בשבוע שעבר. החברה נערכת להפצת 10 מיליארד מנות חיסונים ברחבי העולם


13:04 ,15.12.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL אשר שינעה את משלוחי החיסונים הראשונים נגד נגיף הקורונה (covid-19) לישראל, הודיעה את תחילתו של מבצע הפצה בינלאומי של החיסונים. החברה עדכנה כי תטיס חיסונים למספר רב של מדינות במהלך שנת 2020 ושנת 2021 וכי היא ערוכה למבצע עם 9,000 מומחים לנושא ורשת לוגיסטית המשתרעת על פני 220 מדינות וטריטוריות.

 

חברת DHL, בין המותגים המוביל בענף הלוגיסטיקה בעולם, החלה את ההפצה הבינלאומית של חיסון COVID-19. מדינת ישראל היתה הראשונה שקיבלה את משלוחי החיסונים שהופצו על ידי החברה ותופעלו על ידי DHL Express ו- DHL Global Forwarding בשבוע שעבר.

 

מטוס DHL אקספרס הראשון נגע בשדה התעופה הבינלאומי בן גוריון בתל אביב ביום רביעי שעבר בבוקר (9 בדצמבר), והתקבל על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו. חברת DHL Global Forwarding, זרוע המטענים הבינלאומית של קבוצת דויטשה פוסט DHL, הקדישה גם טיסת שכר לאספקה ​​נוספת של מנוני חיסונים, שהגיעה לשדה התעופה בן-גוריון ב-10 בדצמבר, בשעה 15:00 שעון מקומי - עם משלוחים נוספים שיגיעו בהמשך.

 

טרוויס קוב, ראש תפעול רשת עולמית ותעופה ב- DHL Express, ציין כי ״לאחר חודשים רבים של הכנה אנו שמחים שמשימתנו להפצת חיסונים החלה כעת ואני יכולים לתרום את המומחיות והלוגיסטיקה שלנו להנגיש את החיסון ברחבי העולם. המשבר הנוכחי הראה עד כמה רשתות לוגיסטיות בינלאומיות חיוניות להבטחתן שלחברות יש את ציוד המגן האישי הדרוש וערכות בדיקה כדי להבטיח את בריאותן. כעת אנו מתחילים בשלב הבא במאבקנו המשותף נגד נגיף הקורונה. הצוותים שלנו ב-220 מדינות וטריטוריות והרשת הגלובלית שלנו ערוכים כעמוד השדרה של לוגיסטיקת אקספרס חוצת גבולות ומוכנים לספק את המשלוחים בכל עת ובכל מקום״.

 

תומאס מק, ראש הובלה עולמית, DHL Global Forwarding, ציין כי ״פיתוח חיסון נגד הקורונה הוא גולת הכתר, ואנו גאים למלא תפקיד פעיל כספק הלוגיסטיקה העולמי בהבאת פתרון זה לאנשים. עם המומחיות הלוגיסטית הנרחבת שלנו בתחום מדעי החיים ובריאות, יחד עם המחויבות והתשוקה של הצוותים שלנו, אנו רוצים למלא את חלקנו ולהביא את מגיפת הקורונה לסיומה. זו המטרה של קבוצת דויטשה פוסט DHL - חיבור אנשים ושיפור חייהם״.

 

בנוסף לטיסות הראשונות לישראל, חברת DHL נערכת לביצוע טיסות נוספות בחודש דצמבר עם חיסונים נגד קורונה ממרכזי התפעול שלה ברחבי העולם.

 

מחברת DHL נמסר כי ספקי לוגיסטיקה נדרשים לאתגרים רבים על מנת להקים שרשרת אספקה רפואית במהירות כדי לספק חיסונים בכמות חסרת תקדים של יותר מ-10 מיליארד מנות ברחבי העולם - גם באזורים עם תשתיות לוגיסטיות פחות מפותחות, בהן חיים כ-3 מיליארד אנשים. מהחברה נמסר כי על פי הערכותיה, כדי לספק כיסוי עולמי לשנתיים הקרובות, יידרשו עד כ-200,000 פאלטים של משטחים ו-15 מיליון תיבות קירור כמו גם שינוע החיסונים בכ-15 אלף טיסות בכל מערכי שרשרת האספקה ​​השונים.

 

עוד נמסר כי ״עם צי מטוסים של יותר מ-260 מטוסים ייעודיים, ושיתופי פעולה עם חברות תעופה רבות DHL מצוידת בצורה אופטימלית ומוכנה לאספקה ​​עולמית של חיסוני COVID-19״.