חברת DHL בישראל חגגה 20 שנות פעילות

כ-1,500 אורחים הגיעו לאירוע החברה בהם המנכ"לים לשעבר דוד בונדי ואודי שרון. יאיר ביטון: בשלוש השנים האחרונות צמחנו בקצב של 20 אחוז בשנה, נשקיע למעלה מ-100 מיליון שקל בהרחבת התשתיות. ג'ון פירסון, מנכ"ל DHL אקספרס אירופה: לישראל יש מקום מיוחד בלב שלנו


12:32 ,28.05.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL בישראל חגגה ביום חמישי האחרון 20 שנות פעילות בישראל ואירחה כ-1,500 עובדים ואורחים בפארק אריאל שרון לערב שכולו חגיגה של הצלחות והתפתחות וצמיחה. בין אורחי הכבוד באירוע היו גם דוד בונדי, המנכ"ל הראשון של חברת DHL בישראל, אודי שרון, שהחליף אותו בתפקיד, ויאיר ביטון, המנכ"ל הנוכחי שמכהן בתפקידו במשך ארבע השנים האחרונות. כמו כן הגיעו לחגוג נציגות בולטת מהנהלת החברה באירופה ובלט במיוחד ג'ון פירסון, מנכ"ל DHL אקספרס אירופה שגם נשא דברים. על החלק האמנותי של הערב היה אחראי אברהם טל שאירח בהופעה מיוחדת את הזמרת דיקלה, והיתה זו פעם ראשונה בישראל שהשניים חלקו במה משותפת בה שנראה על פי התגובות כשילוב משלהב במיוחד.

 

מר פירסון ביקש להודות בנאומו לשלושת האנשים שהובילו את הנהלת החברה בישראל: דוד בונדי, אודי שרון ויאיר ביטון. "ביטון הוא מנהיג נהדר ואני מרגיש שנפלה לי זכות גדולה לעבוד איתו. אני לא חושב שבגיל 23, כשהצטרפתי לחברת DHL בשנת 1986, חלמתי שאחרי 32 שנה אעמוד בפניכם פה בישראל, וזה כל כך מיוחד. אין מקום שהייתי מעדיף להיות בו הערב מאשר בתל אביב. אני מעט נרגש, ביקרתי בחיפה ובתל אביב שבע פעמים בעשר השנים האחרונות, ובמסגרת העבודה אני נוסע להרבה ארצות ולא יוצא לי לבקר בכל מדינה כל שנה, אבל לכל אחד יש את המקומות האהובים עליו ולישראל יש מקום מיוחד בלב שלנו. אנחנו פוגשים פה כל כך הרבה לקוחות מעניינים, חברות אדירות שמתפתחות בצורה מדהימה בכל רחבי העולם, ואנחנו כל כך גאים בטכנולוגיה של החברות האלה שמייצאות לא רק לאירופה, אלא גם לאוסטרליה ולארה"ב.

 

פירסון הוסיף: "אני רוצה להודות לכל הלקוחות והייתי רוצה שכולם פה ימחאו כפיים לכבוד העובדים  - כי הם אלה שעושים את העבודה בשטח, הם אלה שכותבים את המסמכים ומבצעים את המשלוחים ואני מאוד גאה בכולכם". פירסון גם ביקש להודות לכל הלקוחות "שעוזרים לנו לדחוף את הגבולות שלנו, ולהשתפר".

 

 

יאיר ביטון, מנכ"ל DHL בישראל, נשא גם הוא דברים בפני הקהל הרב ובירך את קודמיו בתפקיד, דוד בונדי ואודי שרון, שנכחו בקהל.  

 

ביטון ציין כי "בשלוש השנים האחרונות אנחנו צומחים בחברה קצב של 20 אחוז בשנה, ובשנת 2016 חצינו את רף 2 מיליון המשלוחים בשנה. יש לנו 420 עובדים, 67 פקידי רישוי מורשים ובמהלך 20 השנים האחרונות 41 זוגות הכירו בחברת DHL והקימו משפחות.

 

"אבל בכל פעם שאני פוגש אתכם לקוחות יקרים אני תוהה ומנסה להבין מדוע מדי בוקר אתם בוחרים בנו למרות שיש לכם בחירה? התשובה שלכם היא אחת: שם של בלדר ותיק מקצועי, שם של אשת מכירות נגישה, שם של איש שירות מדהים, ולמעשה, שם של 420 עובדים שעושים את ההבדל בינינו לבין המתחרים. גם אני התחלתי את הקריירה שלי בחברת DHL בשנת 1999 כאיש מכירות שטח, ומי שנתן לי הזדמנות יושב פה בקהל. וגם אני ממשיך לפתח את העובדים ולתת להם הזדמנויות, כי כולנו יודעים שעובד מרוצה שמגיע כל בוקר עם חיוך לעבודה נותן שירות מצוין, ואני יודע שגם אתם הלקוחות התקדמתם והתפתחתם, עסקים במשך 20 שנה גדלו ותאגידי ענק נכנסנו לישראל ורכשו חברות ישראליות ואנחנו גדלנו בעיקר בזכותכם כי אי אפשר לעשות את זה לבד".

 

ביטון הוסיף כי "ביחסי ספק לקוח חייבת להיות איזון והדדיות ואנחנו מאמינים שההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו, וגם ההיפך, ולכן אני עומד פה הערב כדי לחגוג הצלחות משותפות".

 

יונתן איבגי, סמנכ"ל השיווק של חברת DHL בישראל, ציין כי "הערב אנחנו חוגגים הצלחות משותפות – שלנו ושלכם". איבגי ביקש מכל העובדים לעמוד על רגליהם וביקש להודות להם בשם הנהלת DHL בישראל "על המחויבות, על התשוקה, על מי שאתם, ועל כל העבודה היומיומית". איבגי הודה גם  ללקוחות החברה שהגיעו לאירוע ואמר "תודה על התמיכה, על הצמיחה, על האתגרים המשותפים ותודה על כך שזכינו להיות חלק מהעשייה המכובדת שלכם". איבגי ביקש להודות בנוסף ליאיר ביטון, "על החזון, האנרגיות, ועל האדם שאתה".