חברת DHL אקספרס תגברה את מערך ההטסה והתפעול בקו סין - ישראל

החברה מעדכנת כי השירות לסין פעיל בצורה מלאה לכל אזורי הסחר למעט המחוז בו התפרצה המגפה. החברה הקימה חדר מצב לתמיכה ביצואנים והיבואנים אשר נתקלו בקשיים ותגברה את מערך האיסוף והפיזור


13:54 ,03.02.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL אקספרס מעדכנת כי השירות לסין פעיל בצורה מלאה לכל אזורי הסחר, למעט המחוז בו התפרצה המגפה (WUH), וכי היא ערוכה לתפעל משלוחים מכל סוג ומשקל על מנת לתמוך בכל צורך.

 

כידוע לכל, בהלת נגיף הקורונה גרמה בשבוע האחרון לביטול פקידתן של אניות נוסעים בסין, כמו גם ביטול טיסות של חברות מסחריות מ/אל סין. גם בסין עצמה הורו השלטונות על הארכת חופשת ראש השנה הסיני עד ה-10 בפברואר לפחות, דבר שמשפיע על החזרה התקינה לעבודה במפעלים ובשאר מוסדות הייצור.

 

בשבוע האחרון תמכנו בענף על ידי המשך שירות רציף הן ביבוא מסין והמזרח והן ביצוא, בין היתר להעברת ציוד סניטרי המיוצר בישראל. אנחנו שמחים להמשיך ולתמוך על ידי פעילות עמידה ורציפה גם כאשר יש אתגרים ומגבלות״

מנכ״ל DHL אקספרס בישראל, יאיר ביטון

 

חברת DHL אקספרס פעילה בישראל באמצעות 2 טיסות יומיות בבעלותה ואשר מקושרות לרשת של 300 מטוסי DHL אקספרס בעולם אשר מאפשרים שירות Next Day למגוון יעדים בהם הונג קונג, ארה״ב ואירופה.

 

החברה הקימה חדר מצב לתמיכה ביצואנים והיבואנים אשר נתקלו בקשיים ותגברה את מערך האיסוף והפיזור לתמיכה בכל רמות המשקל. חדר המצב יוציא עדכונים בהמשך על כל התפתחות.

 

מנכ״ל DHL אקספרס בישראל, יאיר ביטון, מעדכן כי ״בשבוע האחרון תמכנו בענף על ידי המשך שירות רציף הן ביבוא מסין והמזרח והן ביצוא, בין היתר להעברת ציוד סניטרי המיוצר בישראל. אנחנו שמחים להמשיך ולתמוך על ידי פעילות עמידה ורציפה גם כאשר יש אתגרים ומגבלות״.

 

נציין כי בהתאם לפרסומים בנושא ולחוות דעת של רופאים וגורמי רפואה מוסמכים בארץ ובעולם, אין חשש מהדבקה בנגיף באמצעות משלוח, והדרך היחידה להידבק היא קשר ישיר עם אדם הנושא את הנגיף.