חברת DHL אקספרס פתחה האב חדש באטלנטה

המתקן, בשווי 84.5 מיליון דולר מסוגל למיין עד 20,000 פריטים בשעה וכולל טכנולוגיות זיהוי איומים ובדיקת אבטחה. המרכז מספק כיום קישורים בין 19 ערים


12:00 ,12.07.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

DHL Express פתחה האב אוטומטי חדש בשטח של 100,000 רגל רבוע (9,290 מ״ר) בנמל התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג׳קסון באטלנטה (ATL).

 

המתקן, בשווי 84.5 מיליון דולר מסוגל למיין עד 20,000 פריטים בשעה וכולל טכנולוגיות זיהוי איומים ובדיקת אבטחה. המרכז מספק כיום קישורים בין 19 ערים, ו-DHL מתכננת להוסיף קישורי טיסות ליעדים נוספים בהם הונג קונג (HKG), מקסיקו (GDL, NLU), בריטניה (EMA) ופורטו ריקו (SJU) החל מהשנה הבאה.

 

חברת DHL ציינה כי היא שואפת לשפר את התפוקה ואת זמני המעבר עם המתקן החדש באטלנטה. לשם כך, החברה ציינה כי במתקן מועסקים עמילי מכס מטעם החברה וכי הם עובדים בשיתוף פעולה עם עובדים של מכס ארה״ב שנמצאים פיזית במתקן החדש.

 

מייק פארה, מנכ״ל DHL Express Americas, אמר בהצהרה לעיתונות כי ההאב החדש של החברה באטלנטה ״מדגים את האמונה שלנו בכוחו של סחר בינלאומי ומכיר בחשיבותן של אטלנטה ודרום מזרח ארה״ב בשוק העולמי״.

 

בעוד המתקן פועל מאז אוקטובר 2022, עיצוב הפנים ומאפיינים נוספים כגון פאנלים סולאריים ומתקנים אחרים הושלמו רק השנה, אמר דובר החברה.

 

מרכז ATL החדש הוא התוספת האחרונה של DHL בשלל השקעות אסטרטגיות שנועדו לענות על הביקוש הגובר. חברת הלוגיסטיקה הכפילה לאחרונה את טביעת הרגל של המסחר האלקטרוני שלה באורלנדו, פלורידה, ועברה למחסן גדול יותר בשטח של 129,000 רגל מרובע. מוקדם יותר ביוני, DHL eCommerce Solutions העבירה את המתקן שלה מסנט לואיס לקנזס סיטי, מיזורי, כדי לעבד נפח גדול יותר ולעמוד בביקושים.