חברת DHL אקספרס ישראל עדכנה את לקוחותיה כי לאור ההתפתחויות והכנסת המשק למצב של עבודה מוגבלת החברה מערך התפעול של החברה ו-2 טיסות המטען היומיות של החברה ממשיכות לפעול כרגיל וכי החברה ערוכה לסייע בכל צורך ומשלוח בכל רמות המשקל.
החברה הפעילה היום בבוקר תכנית גלובלית הנקראת SMART WORK ורוב עובדי המטה והשירות של החברה פעילים מרחוק וערוכים לתת מענה לכל צורך.
מהחברה נמסר ללקוחות כי ״עובדי התפעול של החברה מצוידים בכל הציוד הנדרש ובעיקר בתשוקה רבה לסייע ולהמשיך את זרימת האספקה החיונית״.
יונתן איבגי, סמנכ״ל המכירות והשיווק של החברה מסר כי ״הפעילות הגלובלית והפעילות בישראל נמשכת כרגיל. הפעלנו תכנית מגירה בשם Smart Work ואנחנו פעילים מהבית. ממשיכים לפעול כרגיל בכל ממשקי הלקוח – חלק מהמשרד וחלק מהבית, וככל שהמצב יתקדם או ישתנה אנחנו ערוכים להפעיל את כל העובדים שלנו מהבית, למעט מערך התפעול הקרקעי. מעבר לכך בימים הקרובים נפתח את כלי התמיכה בלקוחות מבחינה שיווקית, קרי, הדרכות בנושא יבוא ויצוא שיתקיימו מרחוק, פגישות עם הנהלת החברה באמצעות Web Conference וזה המודל לפיו אנו פועלים. אנחנו מרגישים שאנחנו מפעל חיוני ועובדים בכל הכוח כי אנחנו תומכים בכל תשתית אפשרית בישראל״.