חברת DHL אקספרס מדווחת כי סיימה בימים האחרונים היערכות נוספת, לטווח ארוך לתמיכה במשק הישראלי גם במצב של תרחישים קיצוניים יותר מהמצב בימים האחרונים.
יונתן איבגי, סמנכ״ל מכירות ושיווק DHL בישראל: בתקופה מאתגרת זו אנו ממשיכים לתת תמיכה ליבואנים והיצואנים הישראלים שחלקם עוסקים בצורה ישרה במשבר (גורמי ממשל, רפואה, ביטחון) ואנחנו רואים חשיבות לאומית בהמשך העבודה שלנו בצורה רציפה ואפילו מתגברים את כוח האדם על מנת לעמוד בביקוש העולה״.
החברה תגברה את כח האדם שלה, ופעילה בצורה מלאה כאשר כל כח האדם שלה למעט עובדי התפעול פעיל מהבית וכל המוקדים השונים בתפוקה מלאה. ״המשאב האנושי שלנו הוא החשוב ביותר, ולכן נערכנו מראש עם ציוד מיגון ונהלים לשעת חירום לגבי פיזור משלוחים בצורות שלא מסכנות את בריאות העובדים״, הדגיש איבגי.
החברה לא עצרה בתמיכה תפעולית אלא עוברת לתמוך באנשי הקשר עצמם. ״לאחרונה קיבלנו שאלות רבות לגבי העמידות שלנו והפעולה שלנו בעת המשבר ובחרנו להפיץ את השאלות והתשובות בין כל לקוחתינו על מנת שלכולם יהיה את המידע הנכון והמדוייק לכל תרחיש״.
״לטווח ארוך, אנחנו נערכים לתמיכה מלאה גם בפעולות ויוזמות שגרתיות כמו הדרכת לקוחות, אקדמיית הייבוא ומיזמים נוספים שיועברו ב- LIVE כדי שכל הלקוחות הפעילים שלנו מהבית, יוכלו להמשיך ולהנות מהידע והעובדים המקצועיים שלנו״.