חברת DHL אקספרס: הסכם לבניית מרכז לוגיסטי חדש באיירפורט סיטי

חתמה עם חברת ״איירפורט סיטי״ על הסכם לבניית מרכז לוגיסטי חדשני ומתקדם בהשקעה של 120 מיליון שקל עם טכנולוגיות מיון, אחסנה ותפעול שטרם נראו בישראל. יאיר ביטון: גאים לתמוך בכלכלה הישראלית ולשרת נאמנה את צורכי הלקוחות


13:30 ,07.02.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL אקספרס חתמה בשבוע שעבר עם חברת ״איירפורט סיטי״ על הסכם לבניית מרכז לוגיסטי חדש ורחב ידיים בפארק העסקים הסמוך לנתב״ג. המרכז המשולב יקום בסמוך לבית DHL הקיים, וישלב את זרועות התפעול האווירי, התפעול הקרקעי והלוגיסטיקה של החברה. עלות ההשקעה המוערכת בבנייה, המיכון האוטומטי ויתר הטכנולוגיות המעורבות מוערכת ב-120 מיליון שקל כאשר על פי הודעת DHL המרכז המדובר יהיה החדשני והמתקדם בישראל ויכלול טכנולוגיות מיון, אחסנה ותפעול אוטומטי אשר טרם נראו בישראל עד כה.

 

מחברת DHL אקספרס נמסר כי ״המרכז החדש יהיה החדשני והמתקדם בישראל ויכיל טכנולוגיות חדשניות למיון משלוחים בצורה אוטומטית, שקילה, סריקה ואחסנה בצורה ממוכנת וכמו כן יתמוך בשיטת עבודה של מיון והעמסה ישירות לרכב הפיזור, ובכך יחסוך זמן רב אשר יתורגם לשירות מצוין. תהליך התכנון נעשה בשיתוף עם גורמי המכס והרגולציה השונים ומותאם לשיטות העבודה בהווה ובעתיד. כמו כן, המרכז מותאם לקצב הצמיחה הנוכחי והעתידי ונבנה בצורה מודולרית על מנת להיות ערוכים הכנסת טכנולוגיות עתידיות וצרכים שעוד יגיעו בהמשך״.

  

מפרט המתקן החדש והטכנולוגיות אשר יאכלסו אותו הינן זהות למרכזים החדשים אותם בונה ענקית השילוח הגלובלית במדינות אשר מובילות את קצב הצמיחה הגלובלי, וישראל ביניהם. הדור הבא של מרכזי המיון של חברת DHL כבר פעיל באנגליה, גרמניה, ארה״ב והונג-קונג.

 

עוד נמסר מחברת DHL אקספרס כי המרכז יקום לצד מבנה המטה הקיים, עליו שומרת DHL בנוסף לבניית הסניף החדש, ובנייתו נעשית במקביל להקמת סניף חדש באזור העסקים ״מבוא כרמל״, אשר יהווה השלוחה הצפונית של DHL אקספרס בישראל ויביא לשיפור משמעותי בזמני האספקה ורמת השירות ללקוחות בצפון הארץ.

 

״אנו גאים לתמוך בכלכלה הישראלית וכמובן להמשיך לשרת נאמנה את צורכי הלקוחות אותם אנו מייצגים אל מול רשויות המדינה ובתוך הרשת הגלובלית שלנו״, אמר יאיר ביטון, מנכ״ל DHL אקספרס בישראל. ״ההשקעה חסרת התקדים שלDHL  הגלובלית בשוק הישראלי מתקיימת לאחר שנים רבות שאנו מציגים פעילות ענפה ואיכותית בישראל״.

 

מנכ״ל חברת איירפורט סיטי, שרון תוסייה-כהן, ציין: ״אנו גאים על הקשר המצוין עם DHL אקספרס ועל ההרחבה של פעילותם בפארק העסקים שלנו. חברת DHL אקספרס היא שחקן גלובלי חשוב, ואנו רואים ערך רב בשותפות ארוכת השנים עמם. בימים אלו אנחנו שוקדים על הרחבה נוספת של שיתוף הפעולה בין החברות״.

 

חברת DHL אקספרס הינה בין החברות המובילות בעולם במתן שירותי שילוח אקספרס, הובלת מטענים, אחסון, הפצה ופתרונות גלובליים לשרשרת האספקה ועושה זאת ב-220 מדינות, והכל תחת קורת גג אחת. חברת DHL ישראל מתמחה בתחום משלוחי האקספרס ומעסיקה כ-440 עובדים.