חברת DHL אקספרס: 40 לקוחות סיימו קורס מקצועי

הקורס המקצועי שנערך בבית DHL עסק בתחום השילוח הבינלאומי והתמקד ביבוא ובתהליכי השחרור ממכס. יאיר ביטון, מנכ״ל DHL אקספרס ישראל: שמחים לחלוק את הידע שלנו עם הלקוחות, רשימת הממתינים רק מתארכת


14:07 ,17.02.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

השבוע הגיע לסיומו קורס מקצועי נוסף בתחום השילוח הבינלאומי בבית DHL Express עם יותר מ-40 לקוחות שהעשירו את הידע שלהם בתחום השילוח תוך התמקדות ביבוא ובתהליכי השחרור ממכס.

 

מנכ״ל DHL אקספרס ישראל יאיר ביטון, ציין כי ״בתור החברה המובילה את תחום היבוא בישראל, זיהינו צורך אמיתי מהשטח להעמקת הידע המקצועי בנושא, לכן אנו מציעים ללקוחותינו מגוון מסלולים להתמקצעות: החל מיום עיון מרוכז, דרך קורס מקצועי בן שישה מפגשים וכלה בקורס פקידי רישוי שאורך מספר חודשים, ובסופו מקבלים תעודה מהמדינה. בכל מסלול לומדים ומלווים את תהליך היבוא תוך קבלת דגשים על ההיבט המעשי. כחלק ממתודולוגיית ההדרכה הגלובלית של DHL אנו שמחים לחלוק את הידע שלנו עם הלקוחות כך שתהליך היבוא הופך לברור, פשוט וקל עבורם. בחמש שנים האחרונות עברו בבית DHL הדרכות יותר מאלף לקוחות, ורשימת הממתינים רק מתארכת״.

 

סיגל חלויה, המדריכה הראשית בקורס שעוסקת בתחום היבוא, יצוא ומכס ב-DHL  כבר 25 שנים מציינת כי החומר המקצועי שנלמד בקורס מייעל את הפעילות היומיות של הלקוחות. ״אני לא מלמדת רק חומר תיאורטי, אנחנו נוגעים במכלול הנושאים והאתגרים שקיימים בשטח בפעילות היום יומית של מנהלי יצוא, יבוא ורכש, תוך ירידה לפרטים, כי זה מה שעושה את ההבדל. עוד לא פגשתי לקוח שלא היה לו מה ללמוד, גם כאלו שעובדים בתחום שנים והם בעלי ניסיון. גם אני לומדת כל יום משהו חדש. בנוסף, בשונה מההנחה הרווחת שהמכס זה תחום אפור ומשעמם - הפעילות במכס היא מאד דינמית וכל הזמן משתנה, מתפתחת ומתאימה עצמה לאתגרים בעולם הגלובלי החדש שאנו חווים ולכן תמיד יש מה ללמוד ואיפה להשתפר״.

 

דיאנה סלדקוב, מנהלת קשרי לקוחות חו״ל מחברת M.D.T ציינה כי ״כל רעיון האקדמיה מבחינתי הוא סטרטאפ שווקי מרענן ופורץ דרך לחברת DHL  הקורס לא עמוס, הסילבוס כולל את הליבה של נושאי הסחר הבינלאומי ובכך למעשה פונה לקשת רחבה של לקוחות וממשקים שונים בתוך חברות. על הקורס מנצחת אשת מקצוע מעולה ומרתקת עם ניסיון עשיר ורחב בתחום המכס״.

 

ציונה מנסור, מנהלת מחסן מחברת סימנס ישראל, אמרה כי ״לשמחתי יצא לי לפגוש מרצים בכירים, מעניינים ומרתקים כאחד. המידע שזרם איפשר לי לנדוד קמעא ולהיפתח לנושא לימודים בתחום אחר וכן לשלב עם עבודה. זאת היתה חוויה מאירת עיניים״.

 

מחברת DHL אקספרס ישראל נמסר כי ״הקורס כלל שישה מפגשים שבועיים בביתDHL  באיירפורט סיטי. הוא מכסה את כל הנושאים הרלוונטיים ליצואן וליבואן הישראלי, בדגש על היבוא ועל ההיבט המעשי, מתוך היכרות רבת שנים עם המכס ודרישותיו. לצד מומחי DHL מרצים בקורס אנשי מקצוע מובילים בתחומם. בסיום הקורס מקבלים הבוגרים תעודת הסמכה מטעם DHL אקספרס״.

 

אלישבע מאור, מובילת קורסי הייבוא בחברת DHL מסרה כי ההרשמה לקורס הקרוב מתחילה בימים אלה. ״זהו המחזור ה- 13 והביקוש גבוה מאוד. חשוב לציין כי הקורס פתוח לכל מי שעוסק בתחום, לרבות לקוחות של חברות בלדרות אחרות״.