חברת DHL Express משיקה את GoGreen Plus

בכך DHL Express הופכת לחברת שילוח האקספרס העולמית הראשונה שנותנת ללקוחות את ההזדמנות להשתמש בדלק תעופה בר-קיימא כדי להפחית פליטות. GoGreen Plus הוא חלק מיעד הקיימות של קבוצת דויטשה פוסט DHL להשגת אפס פליטות נטו עד 2050


10:31 ,19.02.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL Express הכריזה השבוע על השקת GoGreen Plus, שירות חדש שיאפשר ללקוחות להפחית את פליטת הפחמן הקשורה למשלוחים שלהם באמצעות שימוש בדלק תעופה בר-קיימא (SAF). זוהי תכנית ראשונה שהושקה אי פעם על ידי ספקית עולמית של שירותי אקספרס, והיא תושק תחילה בבריטניה, ולאחר מכן איטליה, דנמרק, שוודיה, קנדה, אוסטרליה, דרום אפריקה ואיחוד האמירויות הערביות. החל מהחודש, ללקוחות המבוססים במדינות אלו תהיה אפשרות לבחור GoGreen Plus בבחירת שירות המשלוחים שלהם דרך MyDHL+, פלטפורמת המשלוח והמעקב המקוון של החברה. השירות נועד להיות גמיש לחלוטין מכיוון שניתן לבחור אותו למשלוחים בודדים.

 

שירות GoGreen Plus יהפוך זמין לכל לקוחות DHL Express ברחבי העולם במהלך החודשים הקרובים, כאשר ללקוחות תינתן ההזדמנות להתאים את הפחתת ה-CO2e שהם רוצים להשיג ואת כמות ה-SAF שהם משתמשים בהם.

 

שירות GoGreen Plus החדש מתאפשר בעקבות שיתופי הפעולה האחרונים של DHL עם bp ו-Neste כדי לספק SAF למרכזי DHL Express ברחבי העולם. החלק המתחדש של הדלק החדשני מופק מפסולת שמנים. SAF כזה מפסולת ושאריות יכול לספק הפחתת פליטת גזי חממה של עד 80 אחוז לאורך מחזור החיים שלו בהשוואה לדלק הסילוני הרגיל שהוא מחליף.

 

ג׳ון פירסון, מנכ״ל DHL Express, אמר: ״אנחנו יודעים שהלקוחות שלנו מחויבים לצמצם את ההשפעה הסביבתית שלהם ולכן חשוב לתת להם את האמצעים לעשות זאת. אני שמח שההשקעה שלנו ב-SAF יכולה כעת להיות ממונפת במלואה על ידי הלקוחות כדי לאפשר להם להפחית את הפליטות של המשלוחים שלהם. SAF הוא כיום המסלול העיקרי להפחתת פליטת פחמן בתעופה, כך שזו הדרך היעילה ביותר לעזור ללקוחותינו להפוך את שרשרת האספקה ​​שלהם לבר-קיימא יותר״.

 

שימוש בשירות GoGreen Plus מאפשר ללקוחות להפחית את פליטות Scope 3 שלהם -  פליטות גזי חממה עקיפות המתרחשות בשרשרת הערך של חברה, כולל הובלה והפצה במורד הזרם. בניגוד ליוזמות קיזוז, שירות GoGreen מפחית פליטות במגזר הלוגיסטי ובכך יכול לשמש לדיווח פליטות מרצון של לקוחות DHL משלהם.

 

שירות GoGreen Plus הוא חלק מיעד הקיימות של דויטשה פוסט DHL Group להשגת אפס פליטות נטו עד 2050. השירות תורם ליעד הביניים של שימוש ב-30 אחוז SAF עבור כל התחבורה האווירית עד 2030.