חברת CNW תפעלה משלוח רגיש ב-Hand Carry

שעות בודדות לפני ששערי המדינות באירופה נסגרו טיפלה החברה במשלוח של שלוש מזוודות עם ציוד רגיש שדרש גיוס מהיר של שני בלדרים נוספים תוך שעה וחצי. חברת CNW: אנו דואגים לחשוב מחוץ לקופסא בצורה יצירתית ושירותית


12:09 ,24.03.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת CNW תפעלה לאחרונה משלוח בדרגת רגישות גבוהה מאוד מאירופה לישראל. שעות בודדות לפני ששערי המדינות באירופה נסגרו, התקבלה בחברה בקשה לשנע משלוח ב-Hand Carry.  בשלב האיסוף התברר כי מדובר בשלוש מזוודות, קרי, כל מטען צריך לעלות בנפרד, וזאת על מנת למנוע שליחתו בבטן המטוס. על המזוודות היה ציוד אופטי רגיש.

 

במסגרת לוחות הזמנים קצרים מאוד של שעתיים וחצי בלבד עד להמראת המטוס, ועקב רגישות המטען שלא ניתן היה לפצלו כלל הצוותים בחברת CNW התגייס לביצוע המשימה, ותוך שעה וחצי גוייסו שני בלדרים נוספים. באמצעות שיתוף פעולה ובקרה נכונה של כלל הגורמים הרלוונטיים החברה הצליחה לעמוד בזמני ההספקה עליהם התחייבה וכל הבלדרים עלו לאותה הטיסה, ביצעו את אותו המסלול ומילאו את המשימה בהצלחה.

 

מהחברה נמסר כי ״גם בזמנים אלו, כאשר כל יום הוא שונה ומורכב יותר מקודמו, אנו דואגים לחשוב מחוץ לקופסא בצורה יצירתית ושירותית, למציאת פתרונות תוך כדי שמירה על מקצועיות ואמינות וכמובן להישאר מעודכנים וכל זה תוך עדכון ושקיפות מלאה של המצב ללקוחותינו. בימים אלה בו העולם כולו נמצא במשבר וזמינות הטיסות מצטמצמת, חברת CNW ממשיכה לתת מענה ושירות ברמה הגבוהה ביותר לכלל הבקשות המגוונות של לקוחותיה״.

 

חברת קורייר נטוורק - CNW אשר הוקמה בשנת 1986, הינה חברת שילוח בינלאומית המתמחה בהטסה מהירה ומיידית של משלוחים קריטיים לחברות הייטק, פארמה, סמי קונדטור אוטומוטיב ועוד.