העיסקה הושלמה: FedEx Express רכשה את פעילות האקספרס של פליינג קרגו

זאת לאחר שהעסקה הוכרזה בינואר השנה ואילו המיזוג אושר על ידי רשות התחרות ב-20 בפברואר. ברט נפייר, נשיא FedEx Express אירופה ומנכ״ל TNT: עם מיזוגן המלא של FedEx ו-TNT בישראל, לקוחות השוק הישראלי ייהנו מרשת משולבת וחזקה יותר מאי פעם


12:10 ,01.05.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת FedEx Express חברת בת של FedEx Corp, שהינה חברת תובלת האקספרס הגדולה בעולם, וקבוצת פליינג קרגו בע״מ, שמחות להודיע ​​במשותף כי FedEx Express רכשה את הפעילות והנכסים של חטיבת האקספרס הבינלאומית של אף. סי. (פליינג קרגו) אקספרס. רשות התחרות בישראל (לשעבר ״רשות ההגבלים העסקיים״) אישרה את המיזוג ביום 20 בפברואר 2019. נזכיר כי ההודעה על העסקה פורסמה בינואר השנה ועם סיומה הסכם הזכיינות בין FedEx Express וקבוצת פליינג קרגו הגיע לסיומו.

 

בעתיד הקרוב, עם מיזוגן המלא של FedEx ו-TNT בישראל, לקוחות השוק הישראלי ייהנו מרשת משולבת וחזקה יותר מאי פעם

ברט נפייר, נשיא FedEx Express אירופה ומנכ״ל TNT

 

ברט נפייר, נשיא FedEx Express אירופה ומנכ״ל TNT, ציין כי ״עם עשר טיסות שבועיות לתל אביב וממנה, הלקוחות שלנו נהנים מחיבור לרשת טיסות ליעדים בכל העולם, היוצרת אפשרויות מגוונות יותר לעסקיהם הגלובליים. בעתיד הקרוב, עם מיזוגן המלא של FedEx ו-TNT בישראל, לקוחות השוק הישראלי ייהנו מרשת משולבת וחזקה יותר מאי פעם״.

 

אבי ודני רייק, בעלי פליינג קרגו, ציינו כי ״במשך קרוב לשלושים שנה פעלנו כזכיין FedEx Express בשוק הישראלי, תוך הנגשת הערכים, התרבות, החדשנות ורשת טיסות ללא תחרות של FedEx Express. עשינו שימוש ביכולות הבינלאומיות והתמקדנו בצרכי הלקוח המקומי תוך שאיפה לשיפור מתמיד. אנו משוכנעים כי עסקה זו תביא להזדמנויות טובות אף יותר ללקוחות ולעובדים הנאמנים שלנו״.

 

עשינו שימוש ביכולות הבינלאומיות והתמקדנו בצרכי הלקוח המקומי תוך שאיפה לשיפור מתמיד. אנו משוכנעים כי עסקה זו תביא להזדמנויות טובות אף יותר ללקוחות ולעובדים הנאמנים שלנו

אבי ודני רייק, בעלי פיינג קרגו

 

אודי כספי, מנכ״ל  טי.אנ.טי אקספרס וורלדוויד (ישראל), פנה היום במייל ללקוחות החברה וציין כי ״ב-1 במאי 2019 עוברים עסקי האקספרס הבינלאומיים של  FC (פליינג קרגו) אקספרס בע״מ בישראל לידי - FedEx Express International Ltd.

״כלקוחות TNT, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שלא יהיו שינויים בשירותים בהם אתם משתמשים, מרמת הבלדר שלכם ועד לוחות הזמנים לאיסוף, פיזור ומסירה. תמשיכו לקבל את אותו שירות יוצא דופן, ובהמשך אף תהיינה הזדמנויות חדשות שיתאפשרו על ידי מיזוג עתידי עם FedEx.

 

ההתחייבות לשירות יוצא דופן נותרה בראש סדר העדיפויות שלנו כאשר שתי הרשתות המובילות הבינלאומיות תחברנה זו לזו. בעוד אנו עושים את הצעדים הראשונים לקראת עתיד שיציע לכם שירותים טובים עוד יותר, נוודא כי עבורכם, כרגע העסקים כרגיל וללא שינוי. נמשיך לעדכן אתכם על ההתקדמות שלנו בשלבים השונים של התהליך״. 

 

 

נזכיר כי FedEx Express החלה את לשרת את ישראל באמצעות קבוצת פליינג קרגו בשנת 1990, ומספקת מגוון רחב של שירותי תובלת אקספרס בינלאומיים. בשנת 2016 רכשה FedEx Express העולמית את ענקית האקספרס TNT, כולל TNT בישראל, והינה חלק מקבוצת החברות הגלובליות של FedEx Express.

 

נציין כי הזכיין הישראלי, פליינג קרגו אקספרס, הינו חלק מקבוצת פליינג קרגו - קבוצת חברות ישראלית המספקת פתרונות לוגיסטיים מלאים לניהול שרשרת האספקה והיא תמשיך להחזיק ולנהל פעילויות אלו.