הסתיים קורס נוסף בתחום השילוח הבינלאומי מבית DHL אקספרס

הקורס כיסה את כל הנושאים הרלוונטיים ליצואן וליבואן הישראלי, עם דגש על ההיבט המעשי, וכן סקר את פרויקט שער עולמי; נפתחת ההרשמה לקורס הבא


13:27 ,03.04.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

השבוע הגיע לסיומו קורס מקצועי נוסף בתחום השילוח הבינלאומי שהתקיים בבית DHL אקספרס בהשתתפות למעלה מ-40 לקוחות שהעשירו את הידע שלהם בתחום השילוח, תוך התמקדות ביבוא ובתהליכי השחרור ממכס.

 

אמרה אחת בוגרות הקורס, מנהלת לוגיסטיקה בחברת Novelast LTD מיכל אלוני: "DHL הינה החברה היחידה שמציעה ללקוחותיה קורס מקצועי שממוקד כולו ביבוא. ניהנתי ולמדתי המון בקורס. סיגל חלויה היא מרצה מדהימה, מעבירה המון ידע במקצועיות, שמחה ובנינוחות".

 

הקורס כלל שישה מפגשים שבועיים בביתDHL  באיירפורט סיטי. הוא כיסה את כל הנושאים הרלוונטיים ליצואן וליבואן הישראלי, בדגש על היבוא ועל ההיבט המעשי, מתוך היכרות רבת שנים עם המכס ודרישותיו. לצד מומחי DHL, מרצים בקורס אנשי מקצוע מובילים בתחומם. בסיום הקורס מקבלים הבוגרים תעודת הסמכה מטעם DHL אקספרס.

 

בנוסף, במסגרת התקדמות פרויקט שער עולמי וחשיבותו, הקדישו ב-DHL  מספר שיעורים בנושא ומשתתפי הקורס יצוידו בחוברת מידע, על מנת להקל על המעבר למערכת שער עולמי ולענות על שאלות וצרכים העולים עקב מעבר זה. מידע על שער עולמי ניתן כמובן למצוא בפורום היבוא של DHL.

 

מנכ"ל DHL אקספרס ישראל יאיר ביטון: "בתור החברה המובילה את תחום היבוא בישראל, זיהינו צורך אמיתי מהשטח להעמקת הידע המקצועי בנושא. לכן אנו מציעים ללקוחותינו מגוון מסלולים להתמקצעות; החל מיום עיון מרוכז, דרך קורס מקצועי בן שישה מפגשים וכלה בקורס פקידי רישוי שאורך מספר חודשים ובסופו מקבלים תעודה מהמדינה. בכל מסלול לומדים ומלווים את תהליך היבוא, תוך קבלת דגשים על ההיבט המעשי. כחלק ממתודולוגיית ההדרכה הגלובלית שלDHL , אנו שמחים לחלוק את הידע שלנו עם הלקוחות, כך שתהליך היבוא הופך לברור, פשוט וקל עבורם. בחמש שנים האחרונות עברו בבית DHL הדרכות יותר מאלף לקוחות ורשימת הממתינים רק מתארכת".

 

סיגל חלויה, המדריכה הראשית בקורס שעוסקת בתחום היבוא, יצוא ומכס ב-DHL  כבר 25 שנים, מציינת כי החומר המקצועי שנלמד בקורס מייעל את הפעילות היומיות של הלקוחות: "אני לא מלמדת רק חומר תיאורטי; אנחנו נוגעים במכלול הנושאים והאתגרים שקיימים בשטח בפעילות היום יומית של מנהלי יצוא, יבוא ורכש, תוך ירידה לפרטים, כי זה מה שעושה את ההבדל. עוד לא פגשתי לקוח שלא היה לו מה ללמוד, גם כאלו שעובדים בתחום שנים והם בעלי ניסיון. גם אני לומדת כל יום משהו חדש.

 

"בנוסף, בשונה מההנחה הרווחת שהמכס זה תחום אפור ומשעמם, הפעילות במכס היא מואד דינמית וכל הזמן משתנה, מתפתחת ומתאימה עצמה לאתגרים בעולם הגלובלי החדש שאנו חווים, ולכן תמיד יש מה ללמוד ואיפה להשתפר".

 

" הקורס תורם ומעביר המון ידע מקצועי. ישנה אווירה טובה ולימודית, חומרי עזר והמון פינוקים מסביב. אני כבר מצפה לקורסי המשך נוספים מבית DHL", סיפרה ירדנה חנינא, שעוסקת בתחום הרכש בחברת ESHED ADVANCED ORTHOPAEDIOS LT

 

מ-DHL נמסר כי ההרשמה לקורס הקרוב מתחילה בימים אלה. חשוב לציין כי הקורס פתוח לכל מי שעוסק בתחום, לרבות לקוחות של חברות בלדרות אחרות.