הושק אתגר חדשנות בתחום הלוגיסטיקה והרובוטיקה

קיה, יונדאי קריידל, UPS בישראל ו-Quantum Hub השיקו בישראל אתגר המציע הזדמנות ייחודית ליזמים לשתף פעולה עם שחקנים מרכזיים במגזר הלוגיסטיקה ולצבור חשיפה נרחבת


13:34 ,13.06.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

קיה, יונדאי קריידל, UPS בישראל ו-Quantum Hub איחדו כוחות כדי להשיק בישראל אתגר המציע הזדמנות ייחודית ליזמים לשתף פעולה עם שחקנים מרכזיים במגזר הלוגיסטיקה ולצבור חשיפה נרחבת. החברות מבקשות לטפל בנקודות הכאב העיקריות בתהליכים לוגיסטיים ובתחום השילוח ומאמינות כי באמצעות רובוטיקה וטכנולוגיות חדשניות בתחום זה, הן עשויות לפתור את צרכי הלקוחות ולהביא להפחתת עלויות.

 

הסטארט-אפ המנצח ב-Logistics Open Innovation Challenge יזכה בהזדמנות לעבוד עם Kia PBV, Hyundai Cradle, Quantum Hub ועם נציגת UPS בישראל, ולעצב PoC (״פרופ אוף קונספט״) משותף. בנוסף, הסטארט-אפ הזוכה יתקבל לתוכנית Quantum SPARK PoC Runway ויזכה בהזדמנות לעבוד עם החברות השותפות. להשתתפות באתגר לחצו כאן.

 

ליאב בן רובי, מנכ״ל Quantum Hub, מרכז החדשנות של קבוצת תעבורה-לבנת וקבוצת טלקאר (יבואנית KIA בישראל) בשיתוף עם קבוצת Hyundai (קוריאה), קבוצת VDL (הולנד) וקבוצת בזן: ״אני שמח על כך שהצלחנו ליצור שיתוף פעולה בין שני תאגידים גדולים שחברו לאתגר משותף שעשוי להוביל לפתרונות טכנולוגיים שיבחנו ע״י Beta site של קוואנטום בישראל ויספקו הזדמנות לטק הישראלי להשתלב בתוך הפעילויות של חברות אלו״.

 

שי גוטמן, סמנכ״ל החדשנות והטכנולוגיה של נציגת UPS בישראל, מציין כי ״אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם Quantum Hub המתחבר לחזון הטכנולוגי שלנו ליצור שיתופי פעולה בין סטארטאפים לחברות הפועלות בתחום שרשרת אספקה וכמובן בבניית יכולות SCALE ברמה גלובאלית. יש פה הזדמנות עבור סטארט-אפים להציג פתרונות לחברות המובילות בעולם ולהיכנס למסלול PoC״.

 

UPS היא בין חברות הלוגיסטיקה והמשלוחים הגדולות בעולם הפועלת ביותר מ-220 מדינות וטריטוריות, ומציעה מגוון רחב של שירותי שילוח חבילות ומטענים, לוגיסטיקה וניהול שרשרת אספקה וכן מציעה פתרונות מתקדמים למסחר אלקטרוני. זכיינית UPS בישראל מפעילה את מגוון שירותי החברה באמצעות 8 סניפים ברחבי הארץ, כ-200 רכבי הפצה ומעל 900 עובדים.