מאז ינואר 2013 זכתה ענקית בלדרות האקספרס בלא פחות מ-163 פרסים עבור מצוינות בעבודה ב-48 מדינות ברחבי העולם.
הפרס האחרון, המצטרף לרשימה מכובדת זו, הוא פרס Yahoo! Emotive Brand Award, שניתן לחברה בהונג קונג.
מתוך סך הפרסים שניתנו ל-DHL השנה, 25 קשורים למשאבי אנוש, 64 ניתנו עבור שירות לקוחות ו-11 פרסים ניתנו כהכרה על מחויבות החברה לאחריות תאגידית.
אמר מנכ"ל DHL אקספרס קו אלן: "אני מאוד גאה על הפרסים והכבוד שקיבלנו בשנים האחרונות, מאחר והם הוכחה לעבודה הקשה שהעובדים שלנו משקיעים בכל יום, על מנת להשיג את המצוינות שעליה קיבלו הכרה בכל אחד מהשווקים השונים. אני מקווה שהדבר משדר ללקוחות שלנו, בכל שוק שהוא, שהשילוח של החבילה שלהם מצוי בידיים מקצועיות ברחבי הרשת הגלובלית ובידי עובדים מסורים ואמינים".