גם השנה: FedEx Express בישראל נכנסה לרשימת ה-Superbrands

החברה מופיעה זו השנה השביעית ברשימה המציגה את מותגי העל של ישראל. אדוארדו מנדוסה: זה המקום להודות ללקוחות ולצרכן הישראלי על שבחרו בנו כמותג המוביל בישראל


10:31 ,05.12.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

זוהי השנה השביעית בה זוכה FedEx Express בישראל בתואר מותג על כפי שהוגדר על ידי ארגון ה- Superbrands הבינלאומי.

 

ארגון Superbrands העולמי שם לעצמו כמטרה לזהות ולהכתיר בכל מדינה את המותגים, שהפגינו הצטיינות בתחומי המיתוג והשיווק בשוק המקומי ולציין לשבח את המנהלים שהובילו את הארגון למצוינות זו. הארגון פעיל ב-70 מדינות מסביב לעולם ופועל בישראל משנת 2009.

 

הבחירה ב- FedEx Express נעשתה על ידי צוות של 136 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק מובילים בענף המשמשים כצוות שופטים מקצועי. המותגים הנבחרים, בעלי הציון הגבוהה ביותר עברו לשלב של מחקר צרכנים הנעשה באמצעות חברת המחקר "Ipsos" על פי מתודולוגיית המחקר שלSuperbrands  בעולם.

 

באירוע הענקת פרסי הSuperbrands נכחו: אוולין כהן, מנכ"לית  Flying Cargo Express LTD, הזכיינית של FedEx Express בישראל, אייה מגן- סמנכ"לית הסחר, אדוראדו מנדוסה- מנהל השיווק ואחראי המותג.

 

אדוארדו מנדוסה, מנהל השיווק ואחראי המותג FedEx Express בישראל: ״נמשיך לעשות את המיטב על מנת להעניק את השירות האישי והטוב ביותר לקהל לקוחותינו. זה המקום להודות ללקוחות ולצרכן הישראלי על שבחרו בנו כמותג המוביל בישראל״.

 

Flying Cargo Express Ltd. , הזכיינית של FedEx Express בישראל, החלה את פעילותה בארץ בשנת 1990 ומאז משמשת כזכיינית הבלעדית של FedEx Express  בישראל. החברה אשר מספקת מגוון רחב של שירותי תובלת אקספרס בינלאומיים המותאמים לצרכים שונים, כוללים יבוא ויצוא של חבילות ומטענים בכל גודל ומשקל לכ 220- יעדים שונים בעולם.

 

החברה מפעילה החל משנת 1997 טיסות יומיות לישראל ומחוצה לה ומעניקה ללקוחותיה זמני מסירה קבועים ומהירים בעולם כולו. קבוצת פליינג קרגו מעניקה גם שירותים נוספים כגון: ניהול שרשרת אספקה,  תובלה ולוגיסטיקה לשוק הישראלי והבינלאומי.