UPS תשתף פעולה עם ארגון משחקי ה-Special Olympics לאוכלוסיות מיוחדות

חברת UPS תהיה השותפה הלוגיסטית הרשמית של ה-Special Olympics, תסייע לקיום האירועים והתחרויות במדינות השונות, וכן הקימה קרן לתמיכה בארגון ובספורטאים. החברה שילחה את הלפיד לישראל וקיימה את טקס ההעברה המסורתי לנציגי המשחקים


13:59 ,20.10.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS תקיים שיתוף פעולה עם ארגון משחקי ה-Special Olympics לאוכלוסיות המיוחדות, במסגרתו תהיה UPS השותפה הלוגיסטית הרשמית של משחקי ה-Special Olympics בשנתיים הקרובות, עד לאולימפיאדת פריז 2024.

 

במסגרת שיתוף הפעולה, UPS תתמוך בהעברות, המטענים והשילוחים של המפעל במספר תחרויות ואירועים מקדימים לאירוע הגדול, ביניהן משחקי החורף 2022 ואליפות העולם בברלין 2023. כמו כן, תעמיד UPS עשרות מתנדבים שיעזרו בהפקת פעילויות ואירועים שונים של הארגון.

 

בנוסף, הקימה חברת UPS קרן לתמיכה בארגון ובספורטאים, במטרה לתמוך לכל הפחות ב-5000 אתלטים ברחבי העולם.

 

השלב הראשון בשיתוף הפעולה עם ארגון ה-Special Olympics בישראל הינו שילוח לפיד המשחקים לארץ – שעבר בטקס מיוחד לנציגי המשחקים וימשיך במסעו לבית הנשיא בירושלים, בו יזניק הנשיא את מירוץ הלפיד שיעבור ברחבי הארץ ויסתיים במתחם האולימפיאדה בגליל לקיום המשחקים הלאומיים (25-26.10).

 

ארגון Special Olympics הוא ארגון הגג הבינלאומי לכל תחום הספורטאים עם הצרכים המיוחדים, הפועל ב-192 מדינות וחברים בו מעל ל-5 מיליון ספורטאים וספורטאיות.

 

שרון לוי בלנגה, מנכ״לית Special Olympics ישראל: ״המשחקים הלאומיים ומירוץ הלפיד מסמלים את הכוח שבתחרות ואת האחדות בחברה המקבלת את האחר, ונותנת אפשרות לחלום רחוק ולהצליח בגדול. אנו מודים ל-UPS על שיתוף הפעולה החשוב. השבוע הקרוב יהיה שבוע מיוחד במינו, הגשמת חלום לספורטאים רבים עם צרכים מיוחדים שיזכו להשתתף במשחקים לאומיים, להתחרות מול עמיתיהם מכל רחבי ישראל וחלקם אף לייצג אותנו בקיץ בברלין״.

 

קיבלו את הלפיד מידי יאיר עשהאל, מנכ״ל OPSI, קבלנית UPS בישראל: עזרא אברהם, אתלטיקה, אלעד סבן, באולינג וכדורגל, אופיר גלון, טניס שולחן, אלה פוסטונובסקי, טניס שולחן.