UPS, חברת השילוח בינלאומית, מודיעה כי היא פותחת בישראל מסלול חדש המיועד לעסקים קטנים ובינוניים, שבמסגרת הפעילות השוטפת זקוקים למשלוחי בלדרות, יצוא וייבוא בהיקף ממוצע של 700 דולר לחודש.
ליאור שגיא, מנכ"ל UPS בישראל מציין כי " UPS זיהתה את הצורך הגובר בייעוץ וליווי מקצועי בתחום הבלדרות, היצוא והיבוא אשר יכולים לסייע בידי מנהלי עסקים קטנים ובינוניים לשפר את ביצועיהם העסקיים ולהגדיל את השורה התחתונה." עוד מוסיף שגיא כי "המהלך נועד לתת מענה למגזר הגדל של עסקים קטנים ובינוניים שעד כה לא זכה לתנאים ייחודיים ולהדרכה וליווי מקצועי".
עוד נמסר כי במסגרת הפרויקט נפתח מסלול "עסקים" במסגרתו יועמדו יועצים מקצועיים ושירות לקוחות ייעודי. פתיחת המסלול החדש מתווספת למהלך התרחבות משמעותי של UPS בשנה האחרונה, במסגרתו השיקה מגוון שירותי לוגיסטיקה ושרשרת האספקה.
נציין כי היקף המשלוחים היומיים של החברה עומד על כ-15.8 מיליון חבילות.