UPS דורגה במקום הראשון במסגרת מדד שביעות רצון של אוניברסיטת מישיגן, מדד ה- ACSI.
מ-UPS נמסר כי, במסגרת המדד השנתי, אשר בוחן את שביעות רצון של צרכנים משירותם של 225 חברות ו-200 מוסדות ציבוריים ברחבי ארה"ב, הוענק ציון של 85 מתוך 100, אשר זיכה את ענקית השילוח UPS במקום הראשון, עם הפרש ניכר ממתחרותיה בתחום.
עוד נמסר כי, UPSבעלת אוריינטציה ממוקדת לקוח וכן היא חברת השילוח הראשונה שאפשרה ללקוחותיה לעקוב אחר משלוחים דרך אפליקציה בסמאטרפון. על כן החברה מבינה היטב את החשיבות של נגישות וזמינות למידע ולשירות הלקוחות.
לצד השירות המסורתי שהיא מעניקה באמצעות מרכזי שירות טלפוניים, מעמידה UPSלרשות הלקוחות מגוון פלטפורמות נוספות כגון שירות עצמי באינטרנט, פנייה באמצעות מייל וברשתות החברתיות.
אלן גרשנהורן, סמנכ"ל מכירות ושיווק ב-UPS ארה"ב מציין כי "הערך החשוב בעייני הצרכן הוא שירות אמין ועקבי, אך לא פחות חשוב מכך הוא להעניק מענה מהיר ומקצועי לפניות ושאלות. בעידן של מידע זמין ומיידי, UPS שמה דגש על הבנת צרכי הלקוח ושיפור הנגישות שלו לכלים עדכניים התואמים את אורח החיים הנייד והדינמי של לקוחותיה."