UPS בישראל ערכה סיור ללקוחות בנמל אשדוד

החברה אירחה קבוצת לקוחות פרייט בנמל אשדוד וחשפה אותם לפעילויות החברה המתוכננות בתחום השילוח. הלקוחות נהנו מסיור מרתק וכן קיבלו סקירה על המגמות הגלובליות בעולמות הפרייט והשילוח הימי ועל פעילויות UPS בעתיד הקרוב והרחוק


10:51 ,18.06.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

זכיינית UPS בישראל אירחה קבוצה של 25 מלקוחות חטיבת הפרייט (Freight) ביום סיור בנמל אשדוד וחשפה אותם לפעילות החברה בתחומי השילוח הימי ובעולמות הפרייט בכלל.

 

במסגרת הסיור ביקרו הלקוחות בין הרציפים שם ראו את אניות המטען העצומות שפוקדות מדי יום את הנמל, ואת צורות הפריקה השונות והייחודיות לכל סוג של סחורה והובלה, וכן ביקרו במרכז המבקרים ובו אמצעי המחשה ויזואליים והסברים מעניינים על היסטוריית הנמל והנעשה בו כיום. עבור המשתתפים, שחלקם עוסקים באופן יום יומי בנושאי יבוא ויצוא דרך הים, זו הייתה הזדמנות לראות ולהכיר מקרוב את הפעילות שתופסת כ-99% מכלל נפח היבוא והיצוא בישראל.

 

בנוסף נהנו הלקוחות מסקירת המגמות הגלובליות בעולם השילוח על ידי גל שחם, סמנכ״ל חטיבת הפרייט ב-OPSI, זכיינית UPS בישראל, וקיבלו מידע על פעילות החברה בתחום, כולל דגשים על התקופה הקרובה, הנוגעים לשדרוג שירות לקוחות הפרייט.

 

מטעם חברת נמל אשדוד הציג רם שובל, מנהל מחלקת שירות הלקוחות, סקירה על הפעילות בנמל אשדוד, המהווה שער כניסה מרכזי לישראל קרוב ל-60 שנה, ומזרים מיליוני טונות של סחורות ומטענים, במאות אלפי מכולות ועשרות אלפי משאיות, המניעים את כלכלת המדינה.

 

״הסיור בנמל אשדוד היה מעניין ואינפורמטיבי״, ציינה סימוני אקרמן, מנהלת היבוא בחברת אלמה לייזרס ואחת המשתתפות. ״למדתי עד כמה הנמל מתקדם בתחום הטכנולוגיה והחדשנות, וראיתי איך הוא עובד בפועל ברמת קיבולת עצומה. מרשים מאוד. תודה לצוות UPS ונמל אשדוד״.