TNT משיקה אתר לרכישה מקוונת מאירופה

בסקר שנערך נמצא כי לונדון היא העיר המועדפת על ידי הישראלים לשופינג באירופה ואחריה - פריז; כ-14% מהישראלים מצהירים שכבר כיום הם רוכשים מוצרים מאירופה דרך האינטרנט


00:00 ,24.08.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחר ההשקה שלWorld Shop , האתר הראשון בארץ המציע פתרון כולל לקניות מקוונות מארה"ב, החליטה חברת השילוח הבינלאומי TNT אקספרס, להשיק גם את שירות Euro Shop. השירות נותן פתרון למעוניינים לרכוש באירופה בחנויות מקוונות של מוצרים פופולאריים אשר מבצעות משלוחים לאירופה בלבד או שאינן מבצעות משלוחים לישראל.

מסקר אינטרנטי שנערך בקרב 500 מרואיינים לפני שלושה חודשים עבור TNT אקספרס, באמצעות מכון המחקר רושניק אסטרטגיה, ואשר בדק את הרגלי הצריכה של ישראלים באירופה עולים נתונים מעניינים: לונדון היא העיר המועדפת ביותר על ידי הישראלים לשופינג באירופה, ואחריה פריז. המותגים העיקריים שהישראלים היו רוצים לרכוש בעתיד בישראל הם: C&A, מרקס אנד ספנסר ובננה ריפבליק. התחום החביב ביותר לקנייה באירופה הוא תחום הביגוד: כ-74% הצהירו כי המוצר החביב עליהם לקניה באירופה הוא בגדים, אח"כ מזכרות מאותה, מדינה ותכשיטים.

עוד עולה מהמחקר כי, כ-14% מהישראלים מצהירים שכבר כיום הם רוכשים מוצרים מאירופה דרך האינטרנט. האתר העיקרי שמשמש לרכישות מאירופה הוא אתר eBay. במחקר נבדקה גם רמת הציפיות לגבי זמן הגעת המשלוח ונמצא כי למעלה מ-70% מהישראלים מצפים כי זמן ההגעה ינוע בין שבוע לשבועיים.

השירות פועל כך, שעם ההרשמה מקבל הלקוח כתובת דואר אישית בלונדון. את הכתובת הזו יזין הלקוח בכל אתר אירופאי בו הוא מבקש לקיים רכישה. המשלוח יגיע לכתובת בלונדון, ממנה יועבר על ידי TNT אקספרס ישירות לבית הלקוח בישראל, כאמור, תוך 3 ימים בלבד. לאחר הגעת המשלוח לישראל ושחרורו ממכס על- ידי TNT אקספרס, תשלח אל הלקוח הודעה לתשלום עבור ההובלה והשחרור ממכס בדואר אלקטרוני. מייד לאחר תשלום ההובלה תגיע החבילה לבית הלקוח באמצעות בלדר של TNT אקספרס.

אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס בישראל הסביר: "אנו משוכנעים כי מהלך זה יביא למהפכה אמיתית בתחום הרכישות המקוונות בארץ".