TNT אקספרס משיקה אפליקציות מעקב אחר משלוחים

חברת השילוח הבינלאומי מתאימה את הפעילות להתרחבות מהפכת הסמארטפונים ומשיקה אפליקציית מעקב אחר משלוחים, אותה תשיק ברחבי העולם לבירורים לגבי משלוחים בינלאומיים ומקומיים


00:00 ,23.05.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

מ-TNT נמסר כי, בעקבות הגידול העצום במשלוחים בשלוש השנים האחרונות, ובמקביל להתרחבות של מהפכת הסמארטפונים המאפשרים אפשרויות רבות לפיתוח שירותים שימושיים, זיהתה TNT אקספרס צורך הולך וגובר בפיתוח אסטרטגיה ניידת. כחלק מאסטרטגיה זו משיקה חברת השילוח הבינלאומי אפליקציית המעקב אחר משלוחים.

באמצעות אפליקציות המעקב לקוחות TNT אקספרס, יוכלו ליהנות מגישה מיידית למידע על המשלוחים היישר מהסמארטפון ובאמצעותו, מעקב אחר המשלוחים על פי י אסמכתא (reference) , אחזור מספר האסמכתא בשלב מאוחר על מנת שניתן יהיה לחסוך את הצורך להקישו מחדשוקבלת מידע עדכני אודות המשלוח בדיוק כמו המידע שהלקוח מקבל משירות המעקב הרגיל באתר החברה עם נוחות משופרת של אפשרות גישה היישר מהטלפון החכם שבכיס.

את האפליקציות ניתן להוריד מחנויות האפליקציות (AppStores) של Apple (ל-iPhone), גוגל (ל-Android), מיקרוסופט (ל-Windows Mobile ו-RIM (לבלאקברי).

עוד צוין כי, TNT אקספרס, תשיק את אפליקציות המעקב ברחבי העולם כולל בישראל, כבר מההתחלה ניתן יהיה להשתמש בה לצורך בירורים לגבי משלוחים בינלאומיים ומקומיים המשונעים ברשת המשלוחים הסטנדרטית של החברה. החברה מתכננת כבר עכשיו את העדכון הראשון לאפליקצית המעקב על מנת שניתן יהיה לאפשר למדינות ברחבי העולם לתרגם את האפליקציה לשפה המקומית.

כמו כן, בגרסה הראשונה של אפליקציית המעקב, לא ניתן לעקוב אחר משלוחים מקומיים בתוך איטליה, צרפת, בריטניה ואוסטרליה. החברה מתכוונת בהמשך להשיק את האפליקציה במדינות אלה.